Ville i ligge ham ind eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal jeg ligge ham ind i seng?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.203 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

MIWULA

Min søn har feber på 3 dagen og høj feber, og drikker ikk rigtig noget særligt. vi var ved vagtlægen igår og han sagde han nok bare havde en influenza. men det jeg ville høre var bare fordi han sover nu og kan ikk finde ud af om jeg skal ligge ham ind i seng eller lad ham ligge her ved siden af mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

2721

Jeg ville lade ham ligge. Både fordi der ingen grund er til at risikere at forstyrre hans søvn og samtidig kan du bedre holde øje med ham

Anmeld

30. januar 2013

MIWULA

Bøllemyr skriver:

Jeg ville lade ham ligge. Både fordi der ingen grund er til at risikere at forstyrre hans søvn og samtidig kan du bedre holde øje med ham

ja tror oz bare han blir her.. hihi

Anmeld

30. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hvis han har feber og muligvis influenza ville jeg beholde ham tæt på...

de gange sønnen har været syg med feber har vi så vidt muligt prøvet at holde ham tæt på.. havde en dag hvor jeg sad i 3 timer med ham på maven på sofaen for at han fik sovet og slappet af...

Anmeld

30. januar 2013

-Sigrid-

MIWULA skriver:

Min søn har feber på 3 dagen og høj feber, og drikker ikk rigtig noget særligt. vi var ved vagtlægen igår og han sagde han nok bare havde en influenza. men det jeg ville høre var bare fordi han sover nu og kan ikk finde ud af om jeg skal ligge ham ind i seng eller lad ham ligge her ved siden af mig??

Vores datter sover imellem os når hun er syg, så er vi sikker på at hun ikke får det værre uden at vi opdager det, og hun finder tryghed i at være i nærheden af os når hun er "svagest"

Anmeld

30. januar 2013

Mettefpigen

Hvis han sover fint, så ville jeg ligge ham ind i sengen... Hvis han er småurolig vill han sove ved mig

Anmeld

30. januar 2013

-Sigrid-

Wampires skriver:

hvis han har feber og muligvis influenza ville jeg beholde ham tæt på...

de gange sønnen har været syg med feber har vi så vidt muligt prøvet at holde ham tæt på.. havde en dag hvor jeg sad i 3 timer med ham på maven på sofaen for at han fik sovet og slappet af...

Go mor 

Det er skide hårdt at gøre det, men de små har tit brug for det når de ikke er på deres stærkeste

Anmeld

30. januar 2013

Wampires

-Sigrid- skriver:

Go mor 

Det er skide hårdt at gøre det, men de små har tit brug for det når de ikke er på deres stærkeste

lige præcis

Men når han har feber så han decideret bliver påvirket af det så er det altså også virkelig slemt...

Og da jeg selv som barn fik feberkrampe bare den sneg sig op over 38 så er jeg ekstra opmærksom med ham og feber bare for en sikkerheds skyld

Anmeld

30. januar 2013

-Sigrid-

Wampires skriver:

lige præcis

Men når han har feber så han decideret bliver påvirket af det så er det altså også virkelig slemt...

Og da jeg selv som barn fik feberkrampe bare den sneg sig op over 38 så er jeg ekstra opmærksom med ham og feber bare for en sikkerheds skyld

Det skal man jo også være, især i dit tilfælde
Så små menneskekroppe kan der bare ske så meget dårligt med  

Anmeld

30. januar 2013

Wampires

-Sigrid- skriver:

Det skal man jo også være, især i dit tilfælde
Så små menneskekroppe kan der bare ske så meget dårligt med  

nemmerlig... det tager kun 2 sek at gå galt for livet som kæresten plejer at sige...

jeg er heldigvis sluppet uden mén... min bedstemor fortalte mig tit om det da jeg var yngre at de havde været på vej på skadestuen fordi jeg var dårlig og lægevagten ville se mig og på vejen bliver jeg pludselig helt blå i hovedet og begynder at ryste.. hun siger hun aldrig har oplevet min bedstefar køre så hurtigt og imens sad hun bare og holdte mig og sørgede for luftvejen var fri...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.