hvad mener i om dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Silas <3

Jeg er ikke så god til engelsk, så forstår ikke hvad det går ud på?

Anmeld

30. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

idioter der ødelægger det for dem der ender UDEN at ønske det og som virkelig prøver at finde et job...

Ligesom dem der stod frem her i DK med åndsvage udtalelser om at det ikke kan betale sig at arbejde osv...

Det er den slags mennesker der gør at mennesker som mig og min kæreste behandles som idioter af sagsbehandlere osv når vi desværre ender med en nitte i form af intet job og ingen kvalifikationer og ender på kontanthjælp for at kunne overleve og give vores søn mad og tag over hovedet...

Anmeld

30. januar 2013

TNBC

Silas <3 skriver:

Jeg er ikke så god til engelsk, så forstår ikke hvad det går ud på?

Lad mig se om jeg kan forklare det.
Det er et par på 18 og 21, der mener at de har ret til at leve for kommunens penge, fordi deres forældre har betalt så mange til staten, at de ikke skal tage hvilket som helst job.
De har en datter, som de siger må gøre det samme.

Anmeld

30. januar 2013

TNBC

Wampires skriver:

idioter der ødelægger det for dem der ender UDEN at ønske det og som virkelig prøver at finde et job...

Ligesom dem der stod frem her i DK med åndsvage udtalelser om at det ikke kan betale sig at arbejde osv...

Det er den slags mennesker der gør at mennesker som mig og min kæreste behandles som idioter af sagsbehandlere osv når vi desværre ender med en nitte i form af intet job og ingen kvalifikationer og ender på kontanthjælp for at kunne overleve og give vores søn mad og tag over hovedet...

Jeg ville være flov hvis det var mine børn der sad og sagde sådan.
Jeg kan slet ikke forstå hvordan de kan sidde og sige at de fortjener det, fordi deres forældre har betalt så mange penge i skat

Anmeld

30. januar 2013

Silas <3

Yurie skriver:

Lad mig se om jeg kan forklare det.
Det er et par på 18 og 21, der mener at de har ret til at leve for kommunens penge, fordi deres forældre har betalt så mange til staten, at de ikke skal tage hvilket som helst job.
De har en datter, som de siger må gøre det samme.

Tak for forklaringen!

jeg synes det lyder helt grotesk! Sådan nogle forkælede unger!!

Anmeld

30. januar 2013

TNBC

Silas <3 skriver:

Tak for forklaringen!

jeg synes det lyder helt grotesk! Sådan nogle forkælede unger!!

Selv tak.
Ja møgforkælede.. ville gerne vide hvad deres forældre siger til det.

Anmeld

30. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

sys lige det skal tilføjes at de begge har haft job men mistet det og nu lever på velstandsydelse...

og at de siger at jobbet self skal betale mere end det de får nu for at det kan løbe rundt for dem...

Anmeld

30. januar 2013

Hulubulu86

Det de siger goer at de fremstaar som idioter, men jeg kan faktisk godt forstaa at mange i England kommer paa velfaerdsydelser og ender der.

Jeg boede i London med min mand, vi boede paa under 10m2 og det betalte vi ca 6000kr for om maaneden, vi arbejdede begge to fuldtid men til mindsteloen (det var et midlertidigt job indtil vi fandt noget bedre), vi tjente ca 45kr i timen (proev lige at leve for det). Vi betalte for at gaa paa arbejde naar man regnede det hele sammen (vi havde dog en hjemmeforretning hvor vi solgte paa ebay)

Min veninde endte paa velfaerdsydelser da hun fik sin datter og hun fik saa en lejlighed betalt (housing benefits/allowance), problemet for hende var at i samme oejeblik hun  fik et arbejde skulle hun flytte (vi snakker samme dag), derudover er boernepasning rigtig dyrt, hun ville ende med at betale for at gaa paa arbejde og ville ikke have raad til at have hendes barn.

Min svigerinde bor i Birmingham hvor boernepasning er billigere end i London, hun betalte omkring 360-400kr om dagen for at faa hendes pige passet, derfor har de valgt at hun nu er hjemmegaaende husmor, til trods for at hun tidligere var distrikts leder i et kaempestort firma.

Man skal lige tage alt med i sine overvejelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.