Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fenja09 skriver: Ja det syntes jeg nemlig også at det var og de havde også Ticket To Heaven med 70 % rabat - den var drengefarvet, gråbrun. Wheat dragten er i sart lyserød. Det var i Bahne jeg så dem Samme tidspunkt så jeg at de havde 75 % på regntøj og flyverdragter fra Minymo i Designers Market - det var også i drengefarver. 130 kr for en regndragt Tror også jeg satser og køber den, for det er næsten for billigt til at lade være og ja den kan nok sælges igen, hvis den ikke passer - og ellers må jeg give den videre til en der kan bruge den.
Ja det syntes jeg nemlig også at det var og de havde også Ticket To Heaven med 70 % rabat - den var drengefarvet, gråbrun. Wheat dragten er i sart lyserød. Det var i Bahne jeg så dem
Samme tidspunkt så jeg at de havde 75 % på regntøj og flyverdragter fra Minymo i Designers Market - det var også i drengefarver. 130 kr for en regndragt
Tror også jeg satser og køber den, for det er næsten for billigt til at lade være og ja den kan nok sælges igen, hvis den ikke passer - og ellers må jeg give den videre til en der kan bruge den.
Eeej hvor vildt! Jamen det tror jeg da også jeg vil!
Så må vi krydse fingre!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ka+Ma=Be skriver: Eeej hvor vildt! Jamen det tror jeg da også jeg vil! Så må vi krydse fingre!
Ja, det er da værd lige at tage et kig - kan jo ikke sige at de har det i "din" Bahne - vi bor jo lidt fra hinanden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128