Hvordan regner i 1 år forud i flyverdragter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.961 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

Fenja09

Ved ikke om overskriften er tydelig nok, men jeg har gået meget og tænkt over, hvordan i forældre regner ud hvor store / hvad størrelse jeres børn bruger i flyverdragter 1 år forud? Er det bare et sats eller har i rimelig godt styr på det?

Jeg vil gerne købe en flyverdragt til min Alberte til næste vinter og fundet en fra Wheat i str 2 år. Hun fylder 2 år d. 1 Sep 2013. Hun bruger ikke tøj der er helt alderssvarende, da hun lige nu bruger str 80/ 1 år - hun er 17 måneder.

Så er der nogen herinde der har erfaring med Wheat flyverdragter og har en ide om deres størrelser og vil i mene at min datter vil kunne passe str 2 til næste vinter?

På forhånd tak for svar!

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Ka+Ma=Be

Jeg synes også det er svært, men jeg tænker nogenlunde lige som dig! Benjamin er også 17 måneder og bruger 80 (og 86, men det er stadig meget stort). Han har lange ben og arme og det gør det lidt besværligt, men jeg tror umiddelbart også, at han vil kunne passe en størrelse 92 næste vinter  

Jeg ved dog ikke helt om jeg kaster mig ud i det

Anmeld

29. januar 2013

B&J

nu har vi altid købt flyverdragten 1-2 mdr før han skal bruge den, men han har altid kun gået en størrelse op så det vil sige år bruger han 92 jamen så vil jeg næsten væde med han er 98 næste år men men men det kan jo ske han vokser med lynets fart så der for tør jeg ikke

Anmeld

29. januar 2013

Fenja09

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg synes også det er svært, men jeg tænker nogenlunde lige som dig! Benjamin er også 17 måneder og bruger 80 (og 86, men det er stadig meget stort). Han har lange ben og arme og det gør det lidt besværligt, men jeg tror umiddelbart også, at han vil kunne passe en størrelse 92 næste vinter  

Jeg ved dog ikke helt om jeg kaster mig ud i det

Synes godt nok også det er svært, men det er jo noget billigere at købe den nu fremfor til efteråret - den jeg har set koster 229 kr sat ned fra 649 kr, så overvejer det meget kraftigt. Synes det gør det mere besværligt når str hedder 1, 2 og 3 år. Men min datter vil jo være for lille til str 3 og for stor til str 1, ergo må hun kunne passe en str 2 til den tid eller?  

Str 92 er lig med str 2 år?

Anmeld

29. januar 2013

Fenja09

B&J skriver:

nu har vi altid købt flyverdragten 1-2 mdr før han skal bruge den, men han har altid kun gået en størrelse op så det vil sige år bruger han 92 jamen så vil jeg næsten væde med han er 98 næste år men men men det kan jo ske han vokser med lynets fart så der for tør jeg ikke

Min datter går en str op i tøj ca hver 3 måned, men er også lidt forvirret over str 1, 2 og 3 synes det er nemmere at forholde sig til str 80, 86, 92 etc. Men jeg må næsten gå ud fra at hun kan passe str 2 år til næste vinter når hun denne vinter stadig passer en str 74 i flyverdragt.

Tak for svar!

Anmeld

29. januar 2013

Ka+Ma=Be

Fenja09 skriver:

Synes godt nok også det er svært, men det er jo noget billigere at købe den nu fremfor til efteråret - den jeg har set koster 229 kr sat ned fra 649 kr, så overvejer det meget kraftigt. Synes det gør det mere besværligt når str hedder 1, 2 og 3 år. Men min datter vil jo være for lille til str 3 og for stor til str 1, ergo må hun kunne passe en str 2 til den tid eller?  

Str 92 er lig med str 2 år?

Hold da op det var billigt!  Hvor har du set den? Og er der også i drengefarver? For så skal jeg da også have en! hehe.

Ja str. 92 er lig med 2 år Så jeg ville også satse på en 2 år.

Om ikke andet kan den med garanti godt afsættes til den pris - skulle hun være vokset helt vildt i løbet af året

Anmeld

29. januar 2013

B&J

Fenja09 skriver:

Min datter går en str op i tøj ca hver 3 måned, men er også lidt forvirret over str 1, 2 og 3 synes det er nemmere at forholde sig til str 80, 86, 92 etc. Men jeg må næsten gå ud fra at hun kan passe str 2 år til næste vinter når hun denne vinter stadig passer en str 74 i flyverdragt.

Tak for svar!

ja det er slet ikke nemt...... håber du køber den rigtige størrelse

Anmeld

29. januar 2013

Fenja09

B&J skriver:

ja det er slet ikke nemt...... håber du køber den rigtige størrelse

Ja og ellers så kan de sælges eller gives videre

Anmeld

29. januar 2013

Fenja09

Ka+Ma=Be skriver:

Hold da op det var billigt!  Hvor har du set den? Og er der også i drengefarver? For så skal jeg da også have en! hehe.

Ja str. 92 er lig med 2 år Så jeg ville også satse på en 2 år.

Om ikke andet kan den med garanti godt afsættes til den pris - skulle hun være vokset helt vildt i løbet af året

Ja det syntes jeg nemlig også at det var og de havde også Ticket To Heaven med 70 % rabat - den var drengefarvet, gråbrun. Wheat dragten er i sart lyserød. Det var i Bahne jeg så dem

Samme tidspunkt så jeg at de havde 75 % på regntøj og flyverdragter fra Minymo i Designers Market - det var også i drengefarver. 130 kr for en regndragt

Tror også jeg satser og køber den, for det er næsten for billigt til at lade være og ja den kan nok sælges igen, hvis den ikke passer - og ellers må jeg give den videre til en der kan bruge den.

Anmeld

29. januar 2013

B&J

Fenja09 skriver:

Ja og ellers så kan de sælges eller gives videre

nemlig det er det gode ved det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.