ser I luksusfælden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

AMM00

henh01 skriver:

Er det bare mig der synes det er mærkeligt at man i de første 20 min kun har hørt på hvordan hendes fortid har været, hvor hun har shoppet osv..

Hmm... Havde de mon ikke andre bedre alternativer at hive ind i problemet, hvor de rent faktisk kunne bruge tiden på at snakke nutidens økonomi?

Det var os min tanke da jeg så det.. Det var som at det bare var et interview med hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Troldemommi

Jeg syntes luksusfælden virkelig er faldet af på den, det er jo slet ikke som i starten, da syntes jeg det var et fint program, som jeg så frem til at stene til tirsdag aften.

Monica

Anmeld

30. januar 2013

FrkZier

henh01 skriver:

Er det bare mig der synes det er mærkeligt at man i de første 20 min kun har hørt på hvordan hendes fortid har været, hvor hun har shoppet osv..

Hmm... Havde de mon ikke andre bedre alternativer at hive ind i problemet, hvor de rent faktisk kunne bruge tiden på at snakke nutidens økonomi?

jeg så kun de sidste 20min.  men hold da op, det var nok - sorry men hun er da dum som snot!!!

nægter at have en pensionopsparing, fordi hun ikke vil binde sig???

Anmeld

30. januar 2013

Sabsy

Monica P skriver:

Jeg syntes luksusfælden virkelig er faldet af på den, det er jo slet ikke som i starten, da syntes jeg det var et fint program, som jeg så frem til at stene til tirsdag aften.

Monica

Den sæson jeg var med i og frem har de kun kørt spin og seertal på det - jeg droppede med at se det efter jeg selv var, det var så fordi jeg vidste hvordan det var sat op..

Men jeg kunne også godt lide de første sæsoner..

Anmeld

30. januar 2013

MomInTheMaking

Sabsy skriver:

Den sæson jeg var med i og frem har de kun kørt spin og seertal på det - jeg droppede med at se det efter jeg selv var, det var så fordi jeg vidste hvordan det var sat op..

Men jeg kunne også godt lide de første sæsoner..

Spændene. Hvordan er det sat op?

Anmeld

30. januar 2013

Sabsy

Mom In The Making skriver:

Spændene. Hvordan er det sat op?

Jamen det er tv og det skal sælge - jeg er på via tlf nu så skriver et længere senere.
Men for mit vedkomne gjorde de tingene værre, dem fik jeg så styr på via en revisor.
Men det kostede mig 20.000 at være med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.