ser I luksusfælden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

henh01

Er det bare mig der synes det er mærkeligt at man i de første 20 min kun har hørt på hvordan hendes fortid har været, hvor hun har shoppet osv..

Hmm... Havde de mon ikke andre bedre alternativer at hive ind i problemet, hvor de rent faktisk kunne bruge tiden på at snakke nutidens økonomi?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Koen.

henh01 skriver:

Er det bare mig der synes det er mærkeligt at man i de første 20 min kun har hørt på hvordan hendes fortid har været, hvor hun har shoppet osv..

Hmm... Havde de mon ikke andre bedre alternativer at hive ind i problemet, hvor de rent faktisk kunne bruge tiden på at snakke nutidens økonomi?

Præcis, for mig virker det mere som et se mig - hør mig program end et program om økonomi!

Anmeld

29. januar 2013

henh01

Tanja. skriver:

Præcis, for mig virker det mere som et se mig - hør mig program end et program om økonomi!

Ja skruer væk hvis ikke de ændre retning om lidt Jeg er ikke interesseret i at høre noget om hendes fortid, men om hvordan man kan redde økonomien.

Anmeld

29. januar 2013

Koen.

henh01 skriver:

Ja skruer væk hvis ikke de ændre retning om lidt Jeg er ikke interesseret i at høre noget om hendes fortid, men om hvordan man kan redde økonomien.

Samme her

Anmeld

29. januar 2013

Michelle88

Det ender nok ligesom i sidste sæson med Frederik Fetterlien hvor det kom til at fylde to afsnit :/

Anmeld

29. januar 2013

-Sigrid-

henh01 skriver:

Ja, indtil videre har de kun sagt at hun skylder 600.000 til banken  

Anmeld

29. januar 2013

Mettefpigen

Det er fordi hun er kendt.... Det er ligesom da det var frederik Fetterlein....

Anmeld

29. januar 2013

-Sigrid-

Michelle88 skriver:

Det ender nok ligesom i sidste sæson med Frederik Fetterlien hvor det kom til at fylde to afsnit :/

Det gør det også her

Anmeld

29. januar 2013

henh01

jeg har skruet væk.. Magter det ikke

Anmeld

29. januar 2013

Mettefpigen

henh01 skriver:

jeg har skruet væk.. Magter det ikke

De er da ellers begyndt at snakke økonomi :-) selvom det hele egentlig handler om det.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.