Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Hvor er de flotte!
Hvor er de flotte!
Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Okay, jeg må prøve mig frem :-)
Den skal være "smørbar agtig", så man kan rette den med fingerene..
Tak for opskriften god aften
Hehe, tror altså ikke på at ALT er spiseligt Eller, jo men det er det jo så i forvejen, tror ikke sådan en tandstikker og det der flumseværk i plastik den har ude i enden er sønderligt lækkert Ej undskyld, jeg kan bare ikke lade være hihihi
Men FLOTTE er de!!
Smilehul skriver: Okay, jeg må prøve mig frem :-) Den skal være "smørbar agtig", så man kan rette den med fingerene.. Tak for opskriften god aften
Den skal være som en dej du ruller ud:-) Bare ikke så sej igen :-)
Det var så lidt;-) i lige måde
Muhmi skriver: Hehe, tror altså ikke på at ALT er spiseligt Eller, jo men det er det jo så i forvejen, tror ikke sådan en tandstikker og det der flumseværk i plastik den har ude i enden er sønderligt lækkert Ej undskyld, jeg kan bare ikke lade være hihihi Men FLOTTE er de!!
Hahah ;-) Nej alt i selvekagen er spiseligt, ikke nytårspynten ;-) Ved ikke hvad det flumseværk er du omtaler
I bedste paint stil
Muhmi skriver:
Haha genialt Nej det ville ikke smage godt Det er os det der nytårs pynt men udover det kan alt spises
ej hvor er de bare super flotte du er jo vildt god
B&J skriver: ej hvor er de bare super flotte du er jo vildt god
Tusinde tak
frk1991 skriver: Haha genialt Nej det ville ikke smage godt Det er os det der nytårs pynt men udover det kan alt spises
Hihihihi Okay...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128