bil i stykker kommunens ansvar? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

Lusi

Kongmulle skriver:

nej præcis. Men hvordan skal man lige kunne bevise det? De vil jo kunne sige det er en kantsten et andet sted eller noget. tror det blir svært. 

Ja nemlig..
Kommunerne kan sgu altid snyde sig udenom deres ansvar

Så selvom det ER deres ansvar, tror jeg også det bliver umuligt at få noget ud af dem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Pige2009

Månsson skriver:

Den tror jeg godt nok i selv hænger på, har aldrig hørt om at staten sku dække sådan noget, men det må jeres forsikring vide

Ville jeg også sige

Anmeld

29. januar 2013

L&V

Baagøe skriver:

Ville jeg også sige

Der er jo huller over alt, om det er frostsprængninger, trærødder eller hva der er grundtil det og det er belistens ansvar at se sig for og da det er en "solo ulykke" er jeg sikker på man selv hænger på den

Anmeld

29. januar 2013

Kongmulle

Lusi skriver:

Ja nemlig..
Kommunerne kan sgu altid snyde sig udenom deres ansvar

Så selvom det ER deres ansvar, tror jeg også det bliver umuligt at få noget ud af dem..

Ja lige nøjagtig. De er mega tunge at danse med 

Anmeld

29. januar 2013

anna111

Profilbillede for anna111

tak for svar  ja i har nok ret bare rigtig træls de eneste beviser vi har er jo man kan se på dækket det er blevet bidt et stykke af og han møtte op på arbejdet med et fladt hjul og så kan vi jo tage billeder af hvor det var men det er sikkert ikke godt nok  

Anmeld

29. januar 2013

1990h

Anna111 skriver:

min kæreste kørte på arbejde tidligt om morgnen da det stadig var mørkt da han pluselig rammer hårdt ned i noget han går ud og kikker og det viser sig at vejen er så ødelagt i kanten at den er begyndt at flække fra henanden så han er ramt hårdt ind i en astfaldt kandt med forhjulet så luften blev slået helt ud af hjulet og der blev flået et stykke gummi af hjulet og der er osse gået noget mere i stykker så den banker nu som vi skal have kikket på (det skete da han skulle trække ud for en anden bil)

så mit spørgsmål er om det ikke er kommunens ansvar skal de ikke erstatte det da det er dem der skal sørger for vejene det er det vi bataler skat for eller er det bare mig der tager helt fejl ? 

deres ansvar..min eks fik smadret nogle dæk og fælge på noget vejarbejde der ikke var markeret ordenligt af og huller var meget dybe og han fik det dækkes

Anmeld

29. januar 2013

anna111

1990h skriver:

deres ansvar..min eks fik smadret nogle dæk og fælge på noget vejarbejde der ikke var markeret ordenligt af og huller var meget dybe og han fik det dækkes

okay tak vil da osse prøve at ringe og snakke med dem imorgem tror bare ikke rigtig vi får noget ud af det 

Anmeld

31. januar 2013

Pige2009

Månsson skriver:

Der er jo huller over alt, om det er frostsprængninger, trærødder eller hva der er grundtil det og det er belistens ansvar at se sig for og da det er en "solo ulykke" er jeg sikker på man selv hænger på den

Lige præcis

Anmeld

31. januar 2013

Pige2009

Anna111 skriver:

okay tak vil da osse prøve at ringe og snakke med dem imorgem tror bare ikke rigtig vi får noget ud af det 

Hvad sagde de så?

Anmeld

2. februar 2013

anna111

Baagøe skriver:

Hvad sagde de så?

min kæreste ville have ringet men det fik han aldrig gjort og han har ikke arbejdet vider i det så det må han selv om 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.