Spørgsmål om sko 1½ år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

Sia

michelledam skriver:

Jeg ville klart købe nogle termo støvler. De kan fåes billigt i føtex og bilka. Ved godt at det ikke er de smarteste støvler. Men jeg synes de er vildt gode. Vi har nogen til isabella som hun også selv er glad for at have på. De kan nemlig bruges fra nu og indtil vi nærmer os lidt lunere vejr.
Mener de koster 100 kr.
Ellers kunne du gå ind og købe nogle vinterstøvler brugt. Dem vil su jo kunne få billigt ogaå

Ja det var ikke galt for overgangen mellem vinter og forår.. og så længe af gangen er de jo heller ikke ude at rende, så jeg tænker det går i stedet for at skulle bruge 400 kroner på et par vinterstøvler mere.. men bliver bare i tvivl for har lige målt hendes fod til 13,5 cm og det skulle svare til str 21, og det var det samme da hun fik hendes sko hvor der så blev lagt de der 1,5 cm vokselængde i. synes bare de virker sværere at få på hende?? det er lidt svært at mærke hvor hendes tær går til, fordi de er lidt hårde ude i spidsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Pige2009

Sia skriver:

hej alle

ja, nu står vi i den situation at det begynder at knibe lidt med vores datters vinterstøvler.. men det føles bare så surt at skulle gå ud og købe nye nu når februar er lige straks, og det ikke varer mega længe før man skal i gang med forårssko.. nogen der har en smart løsning med nogle gode sko som både kan bruges nu og i forår eller må vi bide i det sure æble og købe et par vinterstøvler nu?? ved godt de er nedsat nu her, men det er alligevel lidt ærgerlige penge.. hendes fod er 13½ cm hvad det nu svarer til i str.

og så hvad for nogen sko bruger sådan nogen børn i foråret?? hun går i VS og de er sådan rimelig meget ude. aner ikke hvad jeg skal se efter for vinterstøvlerne var hendes første sko.. er det noget kondisko og så nogle gummistøvler eller hvad søren går man efter??

håber i har nogle råd

Jeg har lige købt termostøvler i Bilka til min datter og de kostede kun 90 kr. Det ville jeg gå efter, hvis jeg var dig...

Anmeld

29. januar 2013

Sia

Månsson skriver:

Jah det kan du da godt betegne dem som Det er hvis den mest anvendelige sæson sammen med efterår så det vil vi bestemt gøre, der kan jo stadig være køligt om foråret og efteråret og vådt så ville ikke sende dem ud i alm sko

ja altså for jeg tænkte at hun skulle have et par kondiskoagtige fiduser til de gode dage og så sådan noget termoværk til de dårlige dage.. ved så slet ikke hvad man køber af kondisko til folk på den størrelse. om det er sådan noget her (dog måske en lidt mindre prisklasse) http://www.houseofkids.dk/pi/Pink-velcrosko-fra-Bi sgaard-22_205670_2249.aspx

Anmeld

29. januar 2013

Sia

Baagøe skriver:

Jeg har lige købt termostøvler i Bilka til min datter og de kostede kun 90 kr. Det ville jeg gå efter, hvis jeg var dig...

ej, så skal jeg da derud... tak for tippet

Anmeld

29. januar 2013

L&V

Sia skriver:

ja altså for jeg tænkte at hun skulle have et par kondiskoagtige fiduser til de gode dage og så sådan noget termoværk til de dårlige dage.. ved så slet ikke hvad man køber af kondisko til folk på den størrelse. om det er sådan noget her (dog måske en lidt mindre prisklasse) http://www.houseofkids.dk/pi/Pink-velcrosko-fra-Bi sgaard-22_205670_2249.aspx

Vi købte dem her til Laura i julegave, bare i forårs modellen.. Er ikke sikker på om hun kan passe dem hele foråret men det må vi jo se. Det er de eneste der passer til hendes fod så tror du ska ha dem med ud at prøve lidt forskelligt også ska hun jo ha sandaler og de termostøvler der http://www.skolageret.dk/Varer/Trigger-termost%C3% B8vle-5015-26

Anmeld

29. januar 2013

L&V

Månsson skriver:

Vi købte dem her til Laura i julegave, bare i forårs modellen.. Er ikke sikker på om hun kan passe dem hele foråret men det må vi jo se. Det er de eneste der passer til hendes fod så tror du ska ha dem med ud at prøve lidt forskelligt også ska hun jo ha sandaler og de termostøvler der http://www.skolageret.dk/Varer/Trigger-termost%C3% B8vle-5015-26

http://shopeu.ecco.com/dk/da/ecco/ecco-mimic_92172 2/921733?navId=224&page=1&price=50-800

Anmeld

29. januar 2013

Mother-love

Sia skriver:

Ja det var ikke galt for overgangen mellem vinter og forår.. og så længe af gangen er de jo heller ikke ude at rende, så jeg tænker det går i stedet for at skulle bruge 400 kroner på et par vinterstøvler mere.. men bliver bare i tvivl for har lige målt hendes fod til 13,5 cm og det skulle svare til str 21, og det var det samme da hun fik hendes sko hvor der så blev lagt de der 1,5 cm vokselængde i. synes bare de virker sværere at få på hende?? det er lidt svært at mærke hvor hendes tær går til, fordi de er lidt hårde ude i spidsen

Jeg synes også det er utrolig svært at finde ud af det med de skide sko for de kan jo ikke fortælle om de sidder godt nok.
Men min erfaring med at det er svært at give sko eller støvler på er fordi de er ved at være for små. Jeg ville prøve at tage hende med og prøve et par og se hvordan det går.
Ellers gjorde jeg det at jeg gik ind i en sko forretning og bad om hjælp og så bare fik dem til at vurdere hvad str. Hun skulle bruge hvorefter jeg så fik i føtex og købte de termo støvler. De er nemme at få på og de sidder fint på foden. Isabella har ingen problemer med at gå i hendes. Hvor alm. gummistøvler skal hun lige have en del mere træning i hehe.

Anmeld

29. januar 2013

GUSO

Sia skriver:

Kan du ikke pille sålen ud af støvlen?? Det er sådan jeg tjekker om de stadig passer, ellers kan det jo være en umulighed :0)

Anmeld

30. januar 2013

Mettefpigen

I bilka har de vinterstøvler hvor normalprisen er 179 kr :-) de er rigtige gode :-D

Anmeld

30. januar 2013

Tulle28

Du kan printe en fodmåler her:

http://www.growingfeet.dk/images/fodmaaler_web.pdf

På zalando.dk og spartoo.dk kan du få vinterstøvler (og sko i det hele taget) til billige penge. Er godt klar over der er udsalg, men har virkelig gjort nogle kup derinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.