Sia skriver:
Ja det var ikke galt for overgangen mellem vinter og forår.. og så længe af gangen er de jo heller ikke ude at rende, så jeg tænker det går i stedet for at skulle bruge 400 kroner på et par vinterstøvler mere.. men bliver bare i tvivl for har lige målt hendes fod til 13,5 cm og det skulle svare til str 21, og det var det samme da hun fik hendes sko hvor der så blev lagt de der 1,5 cm vokselængde i. synes bare de virker sværere at få på hende?? det er lidt svært at mærke hvor hendes tær går til, fordi de er lidt hårde ude i spidsen
Jeg synes også det er utrolig svært at finde ud af det med de skide sko for de kan jo ikke fortælle om de sidder godt nok.
Men min erfaring med at det er svært at give sko eller støvler på er fordi de er ved at være for små. Jeg ville prøve at tage hende med og prøve et par og se hvordan det går.
Ellers gjorde jeg det at jeg gik ind i en sko forretning og bad om hjælp og så bare fik dem til at vurdere hvad str. Hun skulle bruge hvorefter jeg så fik i føtex og købte de termo støvler. De er nemme at få på og de sidder fint på foden. Isabella har ingen problemer med at gå i hendes. Hvor alm. gummistøvler skal hun lige have en del mere træning i hehe.
Anmeld