Spørgsmål om sko 1½ år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.260 visninger
22 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

Sia

hej alle

ja, nu står vi i den situation at det begynder at knibe lidt med vores datters vinterstøvler.. men det føles bare så surt at skulle gå ud og købe nye nu når februar er lige straks, og det ikke varer mega længe før man skal i gang med forårssko.. nogen der har en smart løsning med nogle gode sko som både kan bruges nu og i forår eller må vi bide i det sure æble og købe et par vinterstøvler nu?? ved godt de er nedsat nu her, men det er alligevel lidt ærgerlige penge.. hendes fod er 13½ cm hvad det nu svarer til i str.

og så hvad for nogen sko bruger sådan nogen børn i foråret?? hun går i VS og de er sådan rimelig meget ude. aner ikke hvad jeg skal se efter for vinterstøvlerne var hendes første sko.. er det noget kondisko og så nogle gummistøvler eller hvad søren går man efter??

håber i har nogle råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

4xGreve

Sia skriver:

hej alle

ja, nu står vi i den situation at det begynder at knibe lidt med vores datters vinterstøvler.. men det føles bare så surt at skulle gå ud og købe nye nu når februar er lige straks, og det ikke varer mega længe før man skal i gang med forårssko.. nogen der har en smart løsning med nogle gode sko som både kan bruges nu og i forår eller må vi bide i det sure æble og købe et par vinterstøvler nu?? ved godt de er nedsat nu her, men det er alligevel lidt ærgerlige penge.. hendes fod er 13½ cm hvad det nu svarer til i str.

og så hvad for nogen sko bruger sådan nogen børn i foråret?? hun går i VS og de er sådan rimelig meget ude. aner ikke hvad jeg skal se efter for vinterstøvlerne var hendes første sko.. er det noget kondisko og så nogle gummistøvler eller hvad søren går man efter??

håber i har nogle råd

jeg personligt vil købe vintersko og bide i det sure æble...

for mig er der slet ikke noget at diskuter på det område mine børn skal ikke fryse deres fødder om det så bare er for 1 månede uanset hvor små penge er..

held og lykke med sko købet

Anmeld

29. januar 2013

annec

Sia skriver:

hej alle

håber i har nogle råd

Nu arbejder jeg selv i en vuggestue. Og over halvdelen har termostøvler på, og mange af den er fra Fuzzie eller hvad det hedder. Koster nok max 200 i Bilka :-) mener faktisk de er på bud til 150 :-) kunne det være en ide?

Anmeld

29. januar 2013

Sia

4xGreve skriver:

jeg personligt vil købe vintersko og bide i det sure æble...

for mig er der slet ikke noget at diskuter på det område mine børn skal ikke fryse deres fødder om det så bare er for 1 månede uanset hvor små penge er..

held og lykke med sko købet

Jeg mente heller ikke hun skulle gå og fryse jeg tænkte mere på at hvis fx de skulle have gummistøvler med termofor i foråret, om man godt kunne bruge dem den sidste måned, eller hvordan det var... har jo ikke så meget erfaring.. kunne aldrig drømme om at lade hende fryse eller mangle sko men det er vel ok at søge alternativer

Anmeld

29. januar 2013

Sia

annec skriver:

Nu arbejder jeg selv i en vuggestue. Og over halvdelen har termostøvler på, og mange af den er fra Fuzzie eller hvad det hedder. Koster nok max 200 i Bilka :-) mener faktisk de er på bud til 150 :-) kunne det være en ide?

altså termogummistøvler? det kunne godt være en idé for de kan måske også bruges i foråret på regnfulde dage..

Anmeld

29. januar 2013

L&V

Sia skriver:

hej alle

håber i har nogle råd

Lauras vinterstøvler synger os på sidste vers så her bliver der købt et par termostøvler

Anmeld

29. januar 2013

Sia

Månsson skriver:

Lauras vinterstøvler synger os på sidste vers så her bliver der købt et par termostøvler

Undskyld jeg spørger dumt men termostøvler snakker vi så gummistøvler med termofunktion? og tror du de kan bruges i foråret også, for så ville de jo være perfekte ved siden af at par hverdagssko

Anmeld

29. januar 2013

Mother-love

Sia skriver:

hej alle

håber i har nogle råd

Jeg ville klart købe nogle termo støvler. De kan fåes billigt i føtex og bilka. Ved godt at det ikke er de smarteste støvler. Men jeg synes de er vildt gode. Vi har nogen til isabella som hun også selv er glad for at have på. De kan nemlig bruges fra nu og indtil vi nærmer os lidt lunere vejr.
Mener de koster 100 kr.
Ellers kunne du gå ind og købe nogle vinterstøvler brugt. Dem vil su jo kunne få billigt ogaå

Anmeld

29. januar 2013

L&V

Sia skriver:

Undskyld jeg spørger dumt men termostøvler snakker vi så gummistøvler med termofunktion? og tror du de kan bruges i foråret også, for så ville de jo være perfekte ved siden af at par hverdagssko

Jah det kan du da godt betegne dem som Det er hvis den mest anvendelige sæson sammen med efterår så det vil vi bestemt gøre, der kan jo stadig være køligt om foråret og efteråret og vådt så ville ikke sende dem ud i alm sko

Anmeld

29. januar 2013

ooo

Vi har lige købt helt nye vinterstøvler til vores datter, da hun er vosket ud af de gamle. Vi gav 450 for dem, og det synes jeg er okay. Lige præcis med sko går jeg ikke på kompromis, vi har meget tøj som er noget vi har fået brugt osv, det gør mig ikke noget, men med sko, der skal det bare være i orden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.