Maja_4000 skriver:
Sender I jeres børn afsted med MØB ? Caroline (25 måneder) har det for første gang nu .. Hun er ikke mærket af det om dagen , men hun sover elendigt om natten 
Kan ikke svare ja eller nej. Da min datter havde Møb blev hun sendt i dp, men det var så før vi havde en diagnose, derefter fik hun feber og blev hjemme i to dage. Da feberen var væk talte jeg med lægen, som sagde at jeg sagtens kunne sende i dp ( hun var opstartet på pencilinkur).
Jeg synes man skal vurdere barnets generelle tilstand. Hvis barnet ikke har sovet om natten og er meget træt om morgenen skal man måske holde det hjemme. Men sover det nogenlunde om natten og er glad og tilpas om morgenen så ville jeg sende det afsted.
Vores datter har efterfølgende fået væske i mellemøret og hun har også dage hvor hun sover uroligt, men hun kommer afsted og så er aftalen at dp ringer, hvis hun mener hun har bedst af at være hjemme. Det er endnu ikke sket, for hun er en meget glad og tilpas pige, så hun har det bedst med at komme ud og lege med de andre børn.
/Fenja 
Anmeld