Møb og vs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

K&S

Maja_4000 skriver:

Jeg have MØB i sommers , så jeg kan godt selv huske det Det er nok også derfor jeg er så meget i tvivl ..

Og ja , hun sover stadig .. Men der har intet været derovre de sidste to dage .. Kun herhjemme

Hmm, jeg ville nok holde hende hjemme (men jeg går også ledig), så det er nemt for mig - har I ikke mulighed for at få bedsteforældre til at passe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Mom

Profilbillede for Mom

Hej,

Jeg syntes hun skal blive hjemme til hun har været på pencillin i ca. 1 døgn. På den måde, er det også begyndt at have sin virkning.

Personale i VS og BH må GERNE give medicin, hvis de får en udførlig seddel med hvordan og hvorledes. Ligesom de gerne må give maske til astmabørn.

Kh Mom

Anmeld

30. januar 2013

morethanperfect

Maja_4000 skriver:

Sender I jeres børn afsted med MØB ? Caroline (25 måneder) har det for første gang nu .. Hun er ikke mærket af det om dagen , men hun sover elendigt om natten

Nej det ville jeg ikke gøre det .. Når de er små og syge , kan de jo godt bive pylret og bare vil ha sin mor eller far .. 

Anmeld

30. januar 2013

Fenja09

Maja_4000 skriver:

Sender I jeres børn afsted med MØB ? Caroline (25 måneder) har det for første gang nu .. Hun er ikke mærket af det om dagen , men hun sover elendigt om natten

Kan ikke svare ja eller nej. Da min datter havde Møb blev hun sendt i dp, men det var så før vi havde en diagnose, derefter fik hun feber og blev hjemme i to dage. Da feberen var væk talte jeg med lægen, som sagde at jeg sagtens kunne sende i dp ( hun var opstartet på pencilinkur).

Jeg synes man skal vurdere barnets generelle tilstand. Hvis barnet ikke har sovet om natten og er meget træt om morgenen skal man måske holde det hjemme. Men sover det nogenlunde om natten og er glad og tilpas om morgenen så ville jeg sende det afsted.

Vores datter har efterfølgende fået væske i mellemøret og hun har også dage hvor hun sover uroligt, men hun kommer afsted og så er aftalen at dp ringer, hvis hun mener hun har bedst af at være hjemme. Det er endnu ikke sket, for hun er en meget glad og tilpas pige, så hun har det bedst med at komme ud og lege med de andre børn.

/Fenja

Anmeld

30. januar 2013

Mother-love

Nu har isabella aldrig haft nogetmed ørene. (7-9-13) men jeg ville ikke sende hende afsted før hun får en bedre søvn om natten. Fordi det jo beviser at ørene har det bedre. Også selvom hun virker frisk nok.

Anmeld

30. januar 2013

Carina:-)

Nej.

Kunne forestille mig det måtte være rædselfulgt at gå træt rundt i et sted med larm.

Hvor man ikke lige kan putte når man vil,og hvor mor/far ikke er der,hvis det gør ondt.

MØB gør fandens ondt,og selv om hun er upåvirket lige nu,kan hun godt have smerter.

'Desuden så er hun jo nok uoplagt og træt pga dårlig søvn.

Anmeld

30. januar 2013

Benjamins'mor

Nej. Benjamin havde det i efteråret og dagplejen ville ikke have han kom. Men ville alligevel holde ham hjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.