Møb og vs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Sender du dit barn afsted med MØB ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.051 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

Maja_4000

Sender I jeres børn afsted med MØB ? Caroline (25 måneder) har det for første gang nu .. Hun er ikke mærket af det om dagen , men hun sover elendigt om natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

san

jeg ville ikke gøre det hvis et barn er syg på en eller anden måde, har barnet som regl brug for sin mor eller far, som er dens primær personer og bedst til at give det barnet har brug for, nemlig omsorg  

Anmeld

29. januar 2013

K&S

Anton var meget plaget af MØB, indtil han fik lagt dræn som 16 måneder gammel.

Før han fik lagt dræn, var han altid hjemme ved MØB, for han havde høj feber og var helt mat.

Efter han fik lagt dræn, har han været afsted med mindre han har udtrykt smerte - her flyder betændelsen blot ud af ørene og han er i fuld firspring 

Jeg har stemt nej - men mener både og  - det kommer an på situationen

Anmeld

29. januar 2013

Maja_4000

K&S skriver:

Anton var meget plaget af MØB, indtil han fik lagt dræn som 16 måneder gammel.

Før han fik lagt dræn, var han altid hjemme ved MØB, for han havde høj feber og var helt mat.

Efter han fik lagt dræn, har han været afsted med mindre han har udtrykt smerte - her flyder betændelsen blot ud af ørene og han er i fuld firspring 

Jeg har stemt nej - men mener både og  - det kommer an på situationen

Hun har slet ikke haft feber og virker ikke påvirket af det .. Hun hører måske lidt dårligere .. Men det er nok bare alderen

Er sgu lidt i tvivl om vi skal sende hende afsted i morgen .. Synes det er "forkert" at sende et sygt barn afsted .. Men jeg kan ikke blive hjemme og min kæreste skal til jobsamtale

Anmeld

29. januar 2013

K&S

Hun har slet ikke haft feber og virker ikke påvirket af det .. Hun hører måske lidt dårligere .. Men det er nok bare alderen

Er sgu lidt i tvivl om vi skal sende hende afsted i morgen .. Synes det er "forkert" at sende et sygt barn afsted .. Men jeg kan ikke blive hjemme og min kæreste skal til jobsamtale

Hvor længe har hun været syg? Og får hun penicillin?

Og ja manglende hørelse behøver ikke være pga. MØB

Anmeld

29. januar 2013

Maja_4000

K&S skriver:

Hvor længe har hun været syg? Og får hun penicillin?

Ja .. Hun har kun fået penicillin siden i eftermiddags hvor hun var ved læge , og hun var i vs både idag og igår .. Men har nok haft det siden søndag .. Der var der hun startede med at være vågen om natten

Anmeld

29. januar 2013

K&S

Maja_4000 skriver:

Ja .. Hun har kun fået penicillin siden i eftermiddags hvor hun var ved læge , og hun var i vs både idag og igår .. Men har nok haft det siden søndag .. Der var der hun startede med at være vågen om natten

Hmm, hvor tit skal hun have penicillin? For jeg mener ikke personalet i VS må give børnene medicin

Anmeld

29. januar 2013

Maja_4000

K&S skriver:

Hmm, hvor tit skal hun have penicillin? For jeg mener ikke personalet i VS må give børnene medicin

3 gange eller 2 gange og så en lidt større dosis .. Så hun behøver ikke få noget mens hun er i vs .. Synes bare det er synd hvis hun har ondt at hun så skal være derovre hvor der er "larm" hele tiden .. Og det kan hun jo ikke fortælle

Anmeld

29. januar 2013

K&S

Maja_4000 skriver:

3 gange eller 2 gange og så en lidt større dosis .. Så hun behøver ikke få noget mens hun er i vs .. Synes bare det er synd hvis hun har ondt at hun så skal være derovre hvor der er "larm" hele tiden .. Og det kan hun jo ikke fortælle

Jeg tror måske jeg ville holde hende hjemme, for det kan være hårdt at være ude blandt andre mennesker, når man har MØB - jeg er selv øre"voksen" og der findes ikke værre smerte end i ørene (hvis du spørger mig).

Sover hun stadig til middag i VS - for det bliver helt klart værre med smerten, når man ligger ned...

Anmeld

29. januar 2013

Maja_4000

K&S skriver:

Jeg tror måske jeg ville holde hende hjemme, for det kan være hårdt at være ude blandt andre mennesker, når man har MØB - jeg er selv øre"voksen" og der findes ikke værre smerte end i ørene (hvis du spørger mig).

Sover hun stadig til middag i VS - for det bliver helt klart værre med smerten, når man ligger ned...

Jeg have MØB i sommers , så jeg kan godt selv huske det Det er nok også derfor jeg er så meget i tvivl ..

Og ja , hun sover stadig .. Men der har intet været derovre de sidste to dage .. Kun herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.