Hvad fejler jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

syntes du skal gå til lægen og banke i bordet og få nogle flere test for det er da ikke alm at dine ben sover og arme sover og du vrikker rundt når det er og du er så træt.... og det med næseblod og ondt i bagghovede

jeg tror nu ikke det er B12 du mangler.....

Jeg kan sidde stille i sofaen og pludselig står det ud af næsen på mig.. Mht til graviditet du citerede længere nede, så må jeg sige nej til det - jeg er ikke gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

B&J

Anonym skriver:

Jeg kan sidde stille i sofaen og pludselig står det ud af næsen på mig.. Mht til graviditet du citerede længere nede, så må jeg sige nej til det - jeg er ikke gravid.

ej puhh jeg ville nok ringe til min læge imorgen og evt til vagtlægen for det lyder jo slet ikke godt

Anmeld

29. januar 2013

Miss Kat

Anonym skriver:

Nej det er jeg ikke

Ok, ja så ville jeg også være bekymret.  Underligt at din læge ikke gør mere ved det.

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Ok, ja så ville jeg også være bekymret.  Underligt at din læge ikke gør mere ved det.

Har Googlet mig frem til noget engelske syge, men det skulle ikke være nær så ekstremt som det her.

Anmeld

29. januar 2013

Miss Kat

Har Googlet mig frem til noget engelske syge, men det skulle ikke være nær så ekstremt som det her.

Er det ikke dét, man får misdannede knogler af? Jeg vidste faktisk ikke, den sygdom overhovedet eksisterede mere, eller måske blander jeg den sammen med noget andet. Så blev jeg også klogere. Du er simpelthen nødt til at slå i bordet hos din læge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.