Hvad fejler jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

Anonym trådstarter

Skriver anonymt af hensyn til familie,

Jeg har i en periode på 1 1/2 mdr haft en "sovende" krop - mine hænder sover stort set hele tiden, ikke på den kildende måde, men den hvor man ikke kan mærke hænderne og heller ilke styre bevægelserne.
Mine føder gør det også, hvis jeg ikke gå rundt, ligeså snart jeg sætter mig ned så sover de, kan ikke rejse mig uden hjælp da jeg vrikker rundt på mine fødder.
Jeg oplever oftes næseblod og smerter i baghovedet.

Min koncentrationsevne er lig nu, da jeg kan få voldsom hovedpine hvis jeg koncentrer mig for meget

Min læge siger jeg skal slappe mere af og jeg kan simpelthen ikke tro det er det der skal til.
Har i ideer til hvad det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Kloster

Få lægen til at måle dit B12 mangel. Tag en stress test på nettet fra en af de pålidelige kilder og se på symptomerne for sclerose.

Tag det IKKE ilde op, men det er de ting, der lige falder mig i tankerne med dine symptomer.

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Få lægen til at måle dit B12 mangel. Tag en stress test på nettet fra en af de pålidelige kilder og se på symptomerne for sclerose.

Tag det IKKE ilde op, men det er de ting, der lige falder mig i tankerne med dine symptomer.

Jeg har fået en stress test og det er ikke det Så den kan jeg strege.
Fik for 3mdr siden taget prøver ved mangler og der var intet heller Men må nok kræve noget mere undersøgelse - jeg sover også hele tiden.

Anmeld

29. januar 2013

Muffinmus

Ville også klart smutte til lægen og få dem til at tage div prøver for evt vitaminmangel. Og også sclerose... Vores kammerat havde noget lign med sine ben og ene side af ansigtet. Men det er langt fra sikkert det er det der er galt. Men meget vigtigt at finde årsagen.

Anmeld

29. januar 2013

Kloster

Anonym skriver:

Jeg har fået en stress test og det er ikke det Så den kan jeg strege.
Fik for 3mdr siden taget prøver ved mangler og der var intet heller Men må nok kræve noget mere undersøgelse - jeg sover også hele tiden.

Vores læger er ret sløve og ved dem, skal vi sige direkte, at vi gerne vil have tjekket B12 mangel. Er du sikker på, det er tjekket?

Har du surfet lidt rundt på natdoktor.dk under symptomer? Måske kan du preje dig ind på noget der...

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Vores læger er ret sløve og ved dem, skal vi sige direkte, at vi gerne vil have tjekket B12 mangel. Er du sikker på, det er tjekket?

Har du surfet lidt rundt på natdoktor.dk under symptomer? Måske kan du preje dig ind på noget der...

Ja det har jeg, og manglede intet

Netdoktor skulle jeg have holdt mig fra det kan være både en hjernetumor, sclerose og andre forfærdelige sygdomme. :/

Anmeld

29. januar 2013

Miss Kat

Er du gravid? Hvis du er, er det normalt med sovende hænder/fingre, det hedder carpal tunnel syndrom, og også næseblod pga. den øgede blodmængde, som betyder der nemt går hul på diverse slimhinder.

Anmeld

29. januar 2013

B&J

syntes du skal gå til lægen og banke i bordet og få nogle flere test for det er da ikke alm at dine ben sover og arme sover og du vrikker rundt når det er og du er så træt.... og det med næseblod og ondt i bagghovede

jeg tror nu ikke det er B12 du mangler.....

Anmeld

29. januar 2013

B&J

Miss Kat skriver:

Er du gravid? Hvis du er, er det normalt med sovende hænder/fingre, det hedder carpal tunnel syndrom, og også næseblod pga. den øgede blodmængde, som betyder der nemt går hul på diverse slimhinder.

nemlig mine hænder sov nemlig det meste af min graviditet og de vågnede først da jeg havde født

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Nej det er jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.