Hvor længe uden vand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

livhemdrup

Agurk indeholder os en masse vand. 

God bedring 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

kbm1

kan han drikke af suge rør?? det virker som regel her når man skal lokke noget væske i hende hun synes det er sjovt

Anmeld

29. januar 2013

MIWULA

Bøllemyr skriver:

Man siger at de skal have ca 150 ml pr kg i døgnet, men når de er syge og har feber er det så meget som muligt. Jeg ville prøve at give ham meget lidt meget tit, så han ikke bliver dårlig.
Så længe han er nogenlunde frisk og ofte bliver tilbudt væske, så skal det nok gå. Men puha det er ikke sjovt, når de er syge

Puha nej det er ikk sjovt nu har det hele vendt sig til at være 40,3 i feber og vil kun ligge hos mig. Kan ikk engang komme ud og ikonetikonet

Anmeld

29. januar 2013

MIWULA

livhemdrup skriver:

Agurk indeholder os en masse vand. 

God bedring 

tak han kan desværre ik li agurk. Hehe

Anmeld

29. januar 2013

MIWULA

kbm1 skriver:

kan han drikke af suge rør?? det virker som regel her når man skal lokke noget væske i hende hun synes det er sjovt

Har desværre ikk noget sugerør men tror heller ikk noget vil hjælpe lige nu. Han er helt sløv. 

Anmeld

29. januar 2013

kbm1

jeg synes du skal ringe til vagtlægen nu!!

de må ikke være så sløve.. og hvis han samtidig ikke har drukket vil jeg absolut mene lægen skal se ham..

Anmeld

29. januar 2013

2721

MIWULA skriver:

Puha nej det er ikk sjovt nu har det hele vendt sig til at være 40,3 i feber og vil kun ligge hos mig. Kan ikk engang komme ud og ikonetikonet

Synes du skal ringe til vagtlægen nu, havde jeg gjort.
Kæmpe knus

Anmeld

29. januar 2013

MIWULA

Bøllemyr skriver:

Synes du skal ringe til vagtlægen nu, havde jeg gjort.
Kæmpe knus

Ja det har jeg oz gjort. Var nr 17 i køen. Hold da op.  Men vi skal derud nu. Tak for hjælpen

Anmeld

29. januar 2013

MIWULA

kbm1 skriver:

jeg synes du skal ringe til vagtlægen nu!!

de må ikke være så sløve.. og hvis han samtidig ikke har drukket vil jeg absolut mene lægen skal se ham..

Jep har snakket med lægen og vi skal derud nu. Tak 

Anmeld

29. januar 2013

2721

MIWULA skriver:

Ja det har jeg oz gjort. Var nr 17 i køen. Hold da op.  Men vi skal derud nu. Tak for hjælpen

God bedring med ham. Håber han snart er frisk igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.