Jeg laver en del herhjemme, men jeg er også ledig og har været det nogle måneder efterhånden. Når jeg arbejder er det nok lidt mere ligeligt fordelt med hvem der laver hvad 
Madlavning - det er mig som "styrer" det. Kæresten hjælper lidt til med at hakke grøntsager og kan da også godt røre i gryden eller krydre maden, men han er ellers ikke interesseret i madlavning... så det er primært mig der laver det. Jeg elsker så heldigvis også at lave mad.
Støvsugning - det er lidt forskelligt, nogle gange gør jeg det og nogle gange er det ham.
Vasketøj - det er gerne mig som går igang med det om eftermiddagen og så hjælper kæresten til når han kommer hjem fra arbejde.
Opvask - altså vi sætter jo begge ting i opvaskemaskinen... det er nok mest mig som vasker gryder/pander/knive op, men han gør det også noglegange.
Slå græsplæne står vi også begge for, når det er årstid. Det er tit/som regel mig der køber ind, men jeg prøver på at overtale kæresten til at vi også køber ind søndag, så vi kan købe ind sammen og tage bilen. Det eneste problem ved at have herren med ud på indkøb er, at der tit ryger ret mange ting i kurven som ikke stod på listen. Jeg er bedre til at følge og holde mig til indkøbslisten når jeg er alene.
Anmeld