Hjemme ved os, er det mig, der laver det meste. Jeg arbejder kun 30 timer om ugen og har fri hver onsdag. Skal arbejde hver 3. weekend og vi har 3 store drenge på 8, 13 og 15 år. Manden er fabrikschef og arbejder ret meget.
Så hjemme ved os, laver manden ikke så meget. Men når han er hjemme og har "overskud", ja så laver han alle mulige ting. Han ordner vasketøj og aftensmad i mine arbejdsweekender og ellers står han for de mere praktiske ting, som at sørge for at pleje bilerne med olie, tjek osv, han sørger for, fjernvarmen kører som det skal (nyt for os), der er brænde til brændeovnen, der er hundefoder og han rydder fortovet for sne om morgenen. Han tager med til alle de fodboldskampe, han overhovedet kan med de 3 drenge og han klager ALDRIG!
Jeg står for nærmest alt rengøring (vi har vinduespudser på), alle aftaler, alle møder, alle sedler osv osv. Jeg slår græsset om sommeren, handler, vasker, laver mad, skælder de dovne slaskere ud, hvis de 3 knægte ikke laver noget
osv osv.
Men vi samarbejder. Vores fordeling er ret klar, men vi samarbejder alle 5 om at få skidtet til at fungere og bare køre. Og for at få det gjort, er vi alle 5 nødt til at bidrage på hver vores måde og på hver vores niveau.
Må lige sige at for at få det bedst mulige overblik, har jeg en metaltavle i køkkenet, som jeg opdatere hver søndag aften med aftaler, arbejdstider, fritidsinteresser, fødselsdage og aftensmad. Dét fungere bare virkelig godt for os 
Anmeld