Fysisk reaktion ved psykisk påvirkning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

kan sagtens "blot" være en reaktion på det store tab og den stressede og pressede situation at skulle oveni forholde dig til mennesker du ikke er tryg ved...

det er alle tegn der skal tages ret alvorligt.. stress der viser sig fysiskt på den måde kan hurtigt blive farligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

kan sagtens "blot" være en reaktion på det store tab og den stressede og pressede situation at skulle oveni forholde dig til mennesker du ikke er tryg ved...

det er alle tegn der skal tages ret alvorligt.. stress der viser sig fysiskt på den måde kan hurtigt blive farligt...

Det er det nok , det har været en hård tid. Samt at tiden sammen bringer skeletter frem, jeg troede var begravet. Så er meget påvirket. Er bare overrasket over det viser sig fysisk.

Anmeld

29. januar 2013

MyLove E

Anonym skriver:

Fysisk reaktion ved psykisk påvirkning 

Min far gik bort for 14 dage siden , hvilken var / er hårdt.Der har selv sagt været meget i tiden efter. 
Jeg har ikke god kontakt med mine søskende men har været " nødsaget " til at være sammen med dem i dagene før han døde, efter 
osv hvilket påvirker mig meget. Samt min fars død selvfølgelig.

Jeg er meget påvirket psykisk men også fysisk. Har kvalme , ondt i maven, sulten men ikke lyst til mad idag var min vejrtrækning påvirket ?

Er det sygdom eller en reaktion ??

Det kan sagtens være en reaktion. Da min far skulle begraves fik jeg 40 i feber 2 timer inden vi skulle af sted.

Pas på dig selv og mange knus

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Det kan sagtens være en reaktion. Da min far skulle begraves fik jeg 40 i feber 2 timer inden vi skulle af sted.

Pas på dig selv og mange knus

Tror jeg også , søndag havde jeg det også skidt og græd det meste af dagen. Igår sagde min krop fra, idag er det lidt bedre.

ilm  Håber det går lidt bedre med dig

Anmeld

29. januar 2013

MyLove E

Anonym skriver:

Tror jeg også , søndag havde jeg det også skidt og græd det meste af dagen. Igår sagde min krop fra, idag er det lidt bedre.

ilm  Håber det går lidt bedre med dig

Det gør det men det er også 10 år siden..

Det er en hård tid.. Men du skal nok klare det..

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Det gør det men det er også 10 år siden..

Det er en hård tid.. Men du skal nok klare det..

Tænkte på nu har du ikke haft det skidt ( måske jeg tager fejl af dig en en anden ) 

skal nok klare mig, det må tage den tid det tar

Anmeld

29. januar 2013

MyLove E

Anonym skriver:

Tænkte på nu har du ikke haft det skidt ( måske jeg tager fejl af dig en en anden ) 

skal nok klare mig, det må tage den tid det tar

Nåh:-) Ej tak jo jeg har det nogenlunde. Syntes at det lige fortiden bare står stille. Men det tror jeg er fint. Det kan også nogen gange gå for hurtig..
Men jeg er ved at få en masse hjælp:-)

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Nåh:-) Ej tak jo jeg har det nogenlunde. Syntes at det lige fortiden bare står stille. Men det tror jeg er fint. Det kan også nogen gange gå for hurtig..
Men jeg er ved at få en masse hjælp:-)

Dejligt det går i den Rigtige retning, selv om det er små skridt er det nok det bedste, så man kan følge med. Håber det fortsætter, det er ikke sjovt at have det skidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.