hejsa

Og tillykke med bebyen, jeg er ny her, kommer fra NS hvor vi er mange der er flygtet

Men jeg har da også lige en kommentar, jeg synes også listen er for lang...
Jeg ville slet ikke købe:
Evt Brystpumpe
Sutteflasker, små og store
Sutteflaske sutter i forskellige størrelse
Flaskerenser
Flaskevarmer
-Da du ikke ved om du kan amme, og hvis ja så har du brugt ufatteligt mange penge på noget du ikke har brug for. Det kan man altid købe hvis det er.
Kravlegård: får du først brug for meget senere hvis man har brug for det, vi har ikke... og hvis er det evt noget du kunne ønske dig.
Blespand bruger vi ikk, da vi gerne vil have dem ud med det samme, specielt i starten da ammebørn godt kan "prutte" op til 10 gange i døgnet, ikk noget jeg vil have stående.. vi havde en spand med har stilt den i kælderen.
Barnevognssele: køb senere. var har først købt nuher da han var 7 mdr og vi har ikk haft brug for den da vi skiftede til klapvogn g der er en indbygget.
Pumpe til lufthjul: undersøg om du har lufthjul. ellers har en cykelhandler..
Højstol: den fik vi i gave senere, først da han var 4 måneder og skulle begynde at spise lidt grød..
Ja der er så meget man ikk har brug for alligevel, men det var lige det der stod ud og det der er rimelig dyrt. surt at bruge penge på noget man ikk har brug for.
Til fødegangen:
undersøg om de har bind bleer ammeindlæg osv til fri afbenyttelse.
Tøj til dig selv, ekstra undertøj, håndklæde, hvis du føler dig tilpas i din morgenkåbe så den. toilet taske, noget at drikke og nogle små godter.
Tøj til den lille til hjemvejen, overtøj, autostol hvis i skal med bil ellers lift. Kamera og oplader og tlf og oplader.
Håber det kunne bruges..