Min baby på meget snart 7 mdr vil kun have flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

MissMammy

Ditte_Marie skriver:

Min datter levede også næsten kun af flaske da hun var syv måneder..
Og det gjorde hun næsten til hun var ti måneder..

Hun blev tilbudt rigtig mad, men gad det ikke, så vi tog det bare i hendes tempo. Nu er hun 13 måneder og alt ædende
Men hun får stadig en godnat flaske

Kom lige til tænke på, når du så tilbød et måltid der blev afvist, gav du så flaske istedet for og som månederne gik, hvad gav du? Jeg mener, fulgte du med hendes alder eller at hun stort set ikke spiste? 

er lige gået tilbage til pulvergrød som hun tager liiiiidt af. 

Håber jeg giver mening. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

lilledittemor

MissMammy skriver:

Kom lige til tænke på, når du så tilbød et måltid der blev afvist, gav du så flaske istedet for og som månederne gik, hvad gav du? Jeg mener, fulgte du med hendes alder eller at hun stort set ikke spiste? 

Håber jeg giver mening. 

Det kom stort set fra den ene dag til den anden.. Da jeg stoppede med at bekymre mig om det sådan har hun gjort med flere ting.

Hun levede stort set af flaske og lidt pulvergrød.
Grøden spiste hun mest af hvis hun sad på mit skød og så tv
Rigtig mad smagte hun på, men det røg ud igen.

Det kom snigende omkring 10 måneder. Og det var også der vi stoppede med natflasken.
Men det er først nu at maden svarer rigtig til hendes alder, hvis du forstår.

Anmeld

29. januar 2013

lilledittemor

MissMammy skriver:

Håber jeg giver mening. 

Glemte lige - når hun ikke ville have maden.. Så ventede jeg med at give hende flaske til der var gået noget tid.
Jeg håbede at det ville hjælpe på hendes opfattelse af at "hvis jeg ikke spiser det, får jeg alligevel flaske"-agtigt.. Tror dog ikke at den størrelse er så udspekuleret

Anmeld

5. februar 2013

MissMammy

Ditte_Marie skriver:

Glemte lige - når hun ikke ville have maden.. Så ventede jeg med at give hende flaske til der var gået noget tid.
Jeg håbede at det ville hjælpe på hendes opfattelse af at "hvis jeg ikke spiser det, får jeg alligevel flaske"-agtigt.. Tror dog ikke at den størrelse er så udspekuleret

Super, tak for gode råd. Jeg har prøvet det og hun spiser lidt bedre. Grød og frugt går super, det er grøntsager der driller nu, men det kommer vel lige pludseligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.