Enlige hvor rejser I hen?:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

PernilleogLouis

Storms-Mor skriver:

hvad koster sådan en tur ? og rejser du alene?

Turen til Thailand har kostet ca 15000 for fly og hoteller så kommer der transport imellem de fors øer, mad osv. - det der er værst ved at rejse alene er at der ikke er børnerabatter når der ikke er to betalende voksne Vi gav 7600 for tuen til Rhodos (det var uden for skoleferien) - Tyren til Egypten bliver ca 12000 men det er så all-inclusive

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

PernilleogLouis

Carl-Emil's mor skriver:

det lyder dejligt med alt det rejseri

jep har besluttet at 2013 skal være året hvor vi skal rejse en masse

Anmeld

29. januar 2013

Moar2011

PernilleogLouis skriver:

Turen til Thailand har kostet ca 15000 for fly og hoteller så kommer der transport imellem de fors øer, mad osv. - det der er værst ved at rejse alene er at der ikke er børnerabatter når der ikke er to betalende voksne Vi gav 7600 for tuen til Rhodos (det var uden for skoleferien) - Tyren til Egypten bliver ca 12000 men det er så all-inclusive

Nøøøj hvor FEDT altså

Anmeld

29. januar 2013

Pige2009

Carl-Emil's mor skriver:

Til sommer skal min lille ridder skrubbe og jeg på ferie sydpå men spørgsmålet er hvor er godt som enlig og med en dreng på 1.5 år til den tid? Mormor skal muligvis med men afhængi meget af at hun får ansat nogle flere i sit firma så jeg skal planlægge efter kun at være 1 voksen og 1 barn jeg er meget berejst selv og har været ude og flyve med min søn før så no problem der mere destinationen? Kom frisk med svar

Jeg har været afsted med Laura 3 gange. 

1. år var vi i Obzor, Bulgarien og der var hun 9 mdr.

2. år igen i Bulgarien, men denne gang i Golden Sands og Laura var 1 år og 10 mdr.

3. år var vi på Mallorca og Laura var 2 år og 9 mdr.

Ville gerne til Bulgarien eller Mallorca igen, da det er nemt med børn. Hotellet i Obzor, Bulgarien var klart bedst, da det lå direkte på stranden, og der var masser af plads til ungerne - både legeplads og børnepool. Desuden er flyvetiden ikke så lang 

Anmeld

29. januar 2013

Pige2009

Carl-Emil's mor skriver:

Skal ikke have pool vi skal have et soppebassin man slår op hver dag... jeg er absolut ikke fan af pools så det skal vi ikke da det så vil være en dårlig ferie for mig, jeg har sådan en af de der bokse som man både kan komme klapvogn og barnevogn i så det er forsikret mod at skulle gå i stykker men tak for fifs

Jeg har haft min klapvpgn med 4 gange og den har kun været pakket ind i bobleplast og har heller ikke fået nogen mén overhovedet

Anmeld

2. februar 2013

Carl-Emil's mor

Baagøe skriver:

Jeg har været afsted med Laura 3 gange. 

1. år var vi i Obzor, Bulgarien og der var hun 9 mdr.

2. år igen i Bulgarien, men denne gang i Golden Sands og Laura var 1 år og 10 mdr.

3. år var vi på Mallorca og Laura var 2 år og 9 mdr.

Ville gerne til Bulgarien eller Mallorca igen, da det er nemt med børn. Hotellet i Obzor, Bulgarien var klart bedst, da det lå direkte på stranden, og der var masser af plads til ungerne - både legeplads og børnepool. Desuden er flyvetiden ikke så lang 

For mig er bulgarien sunny beach og ohm det spiller nok ikke med en lille Anand hvordan var det der hvor du var?

Anmeld

3. februar 2013

Pige2009

Carl-Emil's mor skriver:

For mig er bulgarien sunny beach og ohm det spiller nok ikke med en lille Anand hvordan var det der hvor du var?

Det var perfekt! Bedst i Obzor som specifikt er til familieferie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.