Enlige hvor rejser I hen?:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.131 visninger
26 svar
0 synes godt om
28. januar 2013

Carl-Emil's mor

Til sommer skal min lille ridder skrubbe og jeg på ferie sydpå men spørgsmålet er hvor er godt som enlig og med en dreng på 1.5 år til den tid? Mormor skal muligvis med men afhængi meget af at hun får ansat nogle flere i sit firma så jeg skal planlægge efter kun at være 1 voksen og 1 barn jeg er meget berejst selv og har været ude og flyve med min søn før så no problem der mere destinationen? Kom frisk med svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

Betina Byberg

sørg for et hotel med børne pool og eventuelt det familie værelse.
køb en billig klapvogn (parebly) da de i luftahvnen bare kaster rundt med dem

Anmeld

28. januar 2013

Nemesis

Sydfrankrig, spanien/mallorca.

I sydfrankrig lejede vi et hus/hytte på en plads med pool og med gåafstand til stranden. Der var også campingpladser, men de lå ligesom væk fra området med hytterne. Der var de imponerede over at jeg rejste alene og derfor rigtig hjælpsomme. Der kørte vi selv.

I spanien lejede vi en ferielejlighed..fløj.

Har også været i californien da jonas var 21 mdr...der boede vi på hotel men var rundt lidt forskellige steder..san diego bla.

Har også været i indonesien da Jonas var hhv. 4 og sara 1 år en uge i Jakarta og en uge på bali..men det er jo en lang flyvetur :-D men alle var meget meget hjælpsomme!

Så jeg tror egentlig mest det er hvad man er til...vi har været steder med masser af børn og steder hvor de har været de eneste børn og begge ferier har været fede ferier.

:-) Sisse

Anmeld

28. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Carl-Emil's mor skriver:

Til sommer skal min lille ridder skrubbe og jeg på ferie sydpå men spørgsmålet er hvor er godt som enlig og med en dreng på 1.5 år til den tid? Mormor skal muligvis med men afhængi meget af at hun får ansat nogle flere i sit firma så jeg skal planlægge efter kun at være 1 voksen og 1 barn jeg er meget berejst selv og har været ude og flyve med min søn før så no problem der mere destinationen? Kom frisk med svar

Jeg var i juni i Tyrkiet med mine unger på da 3 mdr og knap 3 år.

Vi rejste med Startours og boede på et all inclusive hotel.

Det var rigtig godt og bestemt et sted, jeg gerne ville tage til alene med børnene igen

Anmeld

28. januar 2013

Carl-Emil's mor

Nemesis skriver:

Sydfrankrig, spanien/mallorca.

I sydfrankrig lejede vi et hus/hytte på en plads med pool og med gåafstand til stranden. Der var også campingpladser, men de lå ligesom væk fra området med hytterne. Der var de imponerede over at jeg rejste alene og derfor rigtig hjælpsomme. Der kørte vi selv.

I spanien lejede vi en ferielejlighed..fløj.

Har også været i californien da jonas var 21 mdr...der boede vi på hotel men var rundt lidt forskellige steder..san diego bla.

Har også været i indonesien da Jonas var hhv. 4 og sara 1 år en uge i Jakarta og en uge på bali..men det er jo en lang flyvetur :-D men alle var meget meget hjælpsomme!

Så jeg tror egentlig mest det er hvad man er til...vi har været steder med masser af børn og steder hvor de har været de eneste børn og begge ferier har været fede ferier.

jeg elsker Bali og skal tilbage der til når han bliver konfirmeret  ( yeaps det er allerede bestemt nu hvad skal have i gave )

Frankrig har jeg rejst meget I men kan ikke køre på ferie da det vil sluge for mange km i forhold til min forsikring det er ellers noget vi gjorde meget da jeg var yngre, mobilhomes ( som jeg går udfra er det du boede i ) har jeg altid holdt meget af at holde ferie i

Hvor igennem lejede du ferielejligheden i Spanien? Der er jeg nemlig ( til trods for landet str&nbsp vant til at færdes som guide og som gæst

dejligt at læse om en der har rejst meget med børn

Anmeld

28. januar 2013

Carl-Emil's mor

Betina Byberg skriver:

sørg for et hotel med børne pool og eventuelt det familie værelse.
køb en billig klapvogn (parebly) da de i luftahvnen bare kaster rundt med dem

Skal ikke have pool vi skal have et soppebassin man slår op hver dag... jeg er absolut ikke fan af pools så det skal vi ikke da det så vil være en dårlig ferie for mig, jeg har sådan en af de der bokse som man både kan komme klapvogn og barnevogn i så det er forsikret mod at skulle gå i stykker men tak for fifs

Anmeld

28. januar 2013

Carl-Emil's mor

PT skriver:

Jeg var i juni i Tyrkiet med mine unger på da 3 mdr og knap 3 år.

Vi rejste med Startours og boede på et all inclusive hotel.

Det var rigtig godt og bestemt et sted, jeg gerne ville tage til alene med børnene igen

er meget ambivalent med tyrkiet ( grundet min baggrund som guide ) jeg er både meget for og meget imod men et land jeg slet ikke kender så tror ikke jeg ville have mod på at rejse dernede alene første gang jeg skal besøge landet :/

hvilket hotel boede I på ?

Anmeld

28. januar 2013

Nemesis

Carl-Emil's mor skriver:

jeg elsker Bali og skal tilbage der til når han bliver konfirmeret  ( yeaps det er allerede bestemt nu hvad skal have i gave )

Frankrig har jeg rejst meget I men kan ikke køre på ferie da det vil sluge for mange km i forhold til min forsikring det er ellers noget vi gjorde meget da jeg var yngre, mobilhomes ( som jeg går udfra er det du boede i ) har jeg altid holdt meget af at holde ferie i

Hvor igennem lejede du ferielejligheden i Spanien? Der er jeg nemlig ( til trods for landet str&nbsp vant til at færdes som guide og som gæst

dejligt at læse om en der har rejst meget med børn

har både prøvet homeaway, novasol og en anden..plejer egentlig at google det område jeg rejser til og ser hvad der kommer op.

Da vi skulle til Bali bookede jeg først 1½ dag før vi ankom :-)

Jeg elsker faktisk at rejse med mine børn...det giver noget helt fantastisk. Sidste år i april var vi i thailand. Fantastisk. Vi har virkelig oplevet en masse sammen.

Anmeld

28. januar 2013

Moar2011

Carl-Emil's mor skriver:

Hvor lyder det rigtig hyggeligt
Gad virkelig os godt ud og rejse

Anmeld

29. januar 2013

Tip!

Forrige år var vi i Tyrkiet, sidste år tenerife og i år skal vi til kreta på ferie. Jeg er alene med min søn, men rejser altid sammen med mine forældre og veninde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.