Nemesis skriver:
Sydfrankrig, spanien/mallorca.
I sydfrankrig lejede vi et hus/hytte på en plads med pool og med gåafstand til stranden. Der var også campingpladser, men de lå ligesom væk fra området med hytterne. Der var de imponerede over at jeg rejste alene og derfor rigtig hjælpsomme. Der kørte vi selv.
I spanien lejede vi en ferielejlighed..fløj.
Har også været i californien da jonas var 21 mdr...der boede vi på hotel men var rundt lidt forskellige steder..san diego bla.
Har også været i indonesien da Jonas var hhv. 4 og sara 1 år en uge i Jakarta og en uge på bali..men det er jo en lang flyvetur :-D men alle var meget meget hjælpsomme!
Så jeg tror egentlig mest det er hvad man er til...vi har været steder med masser af børn og steder hvor de har været de eneste børn og begge ferier har været fede ferier.
:-) Sisse
jeg elsker Bali og skal tilbage der til når han bliver konfirmeret ( yeaps det er allerede bestemt nu hvad skal have i gave ) 
Frankrig har jeg rejst meget I men kan ikke køre på ferie da det vil sluge for mange km i forhold til min forsikring
det er ellers noget vi gjorde meget da jeg var yngre, mobilhomes ( som jeg går udfra er det du boede i ) har jeg altid holdt meget af at holde ferie i 
Hvor igennem lejede du ferielejligheden i Spanien? Der er jeg nemlig ( til trods for landet str 
vant til at færdes som guide og som gæst 
dejligt at læse om en der har rejst meget med børn
Anmeld