Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

jep.. Jeg ville da ønske vi havde gjort det den dag i dag.. (selvom jeg godt kan forstå min kæreste)

Jeg er træt af at have en kæmpe gæld fordi man har været nødt til at sælge hus i krisetiden.. Hvis din kæreste er med på at købe huset med dig så er det jo en oplagt mulighed for at du undgår gæld og I fortsat har et lækkert hjem sammen,

Ja for huset er virkelig mit drømmehus og der er mange mange muligheder i huset for os begge to, eller alle 4

Og når han selv har nævnt det så bliver han jo ikke helt skræmt hvis jeg spørger ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

modesty

Jeg står i den situation at min x og jeg er gået fra hinanden og vi har et fælles hus sammen som vi købte for et par år siden. Og det er VIRKELIG mit drømmehus. Og vi har også børn sammen.

Jeg har ejendomsmægler på huset og skal bare sende papirene ind men nu er sagen jo den at jeg har fundet en ny kæreste og vi har kun været sammen i et par måneder. Men det føles bare som meget længere tid fordi vi har det bare så godt sammen.

Ville i kunne finde på at spørge ham om han ville gå med til at købe sin ind i huset og overtage x'ens halvdel? Han har selv nævnt at han bare kan flytte ud til mig og overtage det halve men jeg syns bare det er et stort ansvar for ham at komme ind i en familie og oveni købet købe det halve af mit hus..

Hvad ville i gøre i sådan en situation?

Jeg kunne aldrig, aldrig drømme om at købe hus med en mand jeg kun havde kendt i nogle måneder. Ligegyldig hvor forelsket jeg var og hvor godt vi passede sammen.

Hvorfor kan du ikke bare beholde huset og så kan han betale halvdelen af huslejen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.