Hjælp til træning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

**Ønskebabyen

MorDk skriver:

God plan! Jeg sys virkelig de er gode!!

Jeg gider ikke gå i træningscenter. Jeg træner hjemme!!

Jeg er bare ikke så god til at få det gjort hjemme.. Kun med min hulahopring..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

MorDk

**Ønskebabyen skriver:

Jeg er bare ikke så god til at få det gjort hjemme.. Kun med min hulahopring..

Hvis ikke man kan gøre det hjemme så tror jeg på man har 10 gange sværer ved at gøre det i et fitnessCenter. For der skal man afsted og ud ... i alt slags vejr fx. Jeg sys det er så dejligt at jeg kan ligge herhjemme og prutte og ikke skal se godt ud osv. Jeg træner!

Anmeld

28. januar 2013

**Ønskebabyen

Kitkat92 skriver:

Man kan ikke som sådan træne mindre, men man kan stramme op. Fedtet bliver der jo, hvis ikke man er i kalorieunderskud Til gengæld forbrænder man jo så mere, når man træner.

Jeg har det bedst med maskiner, også selvom de måske ikke giver det fulde udbytte. Til balder bruger jeg benpres og den maskine, hvor man spreder benene med modstand på (det giver mening, når man ser den, håber jeg).

Mavetræning sker helt manuelt på gulvet, benene i 90 graders vinkel og så igang med de lige mavemuskler. Til de skrå det samme, bare hvor man drejer overkroppen og "cykler" med benene. Jeg mener også iform har nogle gode øvelser på deres hjemmeside

Og ellers vil jeg da foreslå dig at træne hele kroppen, og ikke kun have fokus på mave og bagdel, hvis ikke det i forvejen, var planen  

Det er bare min mave og røv jeg er vildt utilfreds med..

Anmeld

28. januar 2013

Papillon

**Ønskebabyen skriver:

Det er bare min mave og røv jeg er vildt utilfreds med..

Det forstår og kender jeg godt, men det er stadig godt at komme hele kroppen rundt Det giver en mere harmonisk krop og øger forbrændingen mere, hvis man også ønsker at tabe sig.

Anmeld

28. januar 2013

Papillon

MorDk skriver:

Hvis ikke man kan gøre det hjemme så tror jeg på man har 10 gange sværer ved at gøre det i et fitnessCenter. For der skal man afsted og ud ... i alt slags vejr fx. Jeg sys det er så dejligt at jeg kan ligge herhjemme og prutte og ikke skal se godt ud osv. Jeg træner!

Jeg har det lige omvendt, kan ikke komme i gang, når det er hjemme. Til gengæld er det bare rutine at tage ned i centret, og så giver man den gas, når man er der. Og nej, jeg ser bestemt ikke godt ud i det gamle tøj, jeg bruger til træning, med håret i en sjusket hestehale, tomatrød i hovedet og sveden løbende... Men de andre er ligeså grimme

Anmeld

28. januar 2013

**Ønskebabyen

MorDk skriver:

Ja, men med fitness tager jeg altid afsted med min søster - og når man har en aftale med hende kan man jo ikke bare liiiige hoppe fra. Desuden er det altid lige direkte efter arbejde, så jeg ikke når at komme hjem først

Anmeld

28. januar 2013

MorDk

**Ønskebabyen skriver:

Ja, men med fitness tager jeg altid afsted med min søster - og når man har en aftale med hende kan man jo ikke bare liiiige hoppe fra. Desuden er det altid lige direkte efter arbejde, så jeg ikke når at komme hjem først

Anmeld

28. januar 2013

**Ønskebabyen

Kitkat92 skriver:

Det forstår og kender jeg godt, men det er stadig godt at komme hele kroppen rundt Det giver en mere harmonisk krop og øger forbrændingen mere, hvis man også ønsker at tabe sig.

Er bare så dårlig til sådan noget - altså hvad jeg lige skal lave og gøre.

Ofte bliver det til 30-40 min. på løbebåndet hvor jeg både løber og går og derefter 10-20 min. på crosstraineren. Og det er det :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.