Hjælp til træning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. januar 2013

**Ønskebabyen

Er der mon nogle herinde der har en smule forstand på træning, og hvilke maskiner man skal bruge, i fitness centeret, for at træne røven og maven mindre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

Misscbn

**Ønskebabyen skriver:

Er der mon nogle herinde der har en smule forstand på træning, og hvilke maskiner man skal bruge, i fitness centeret, for at træne røven og maven mindre?

Jaa har trænet en del

Den mest effektive træning til baller er squad

og maven er mavebøjninger uden maskine, der er mange muligheder for forskellig træning med bolde der vejer noget for at træne siderne og ikke kun midten

det kræver lidt teknik men er effektivt

Anmeld

28. januar 2013

MorDk

Jeg træner efter Jillian Michaels videos på Youtube  MEGET EFFEKTIVT!!

Anmeld

28. januar 2013

**Ønskebabyen

blankholm skriver:

Jaa har trænet en del

Den mest effektive træning til baller er squad

og maven er mavebøjninger uden maskine, der er mange muligheder for forskellig træning med bolde der vejer noget for at træne siderne og ikke kun midten

det kræver lidt teknik men er effektivt

hvad er squad??

Anmeld

28. januar 2013

**Ønskebabyen

MorDk skriver:

Jeg træner efter Jillian Michaels videos på Youtube  MEGET EFFEKTIVT!!

Dem vil jeg lige tjekke ud når jeg kommer hjem

Anmeld

28. januar 2013

Misscbn

**Ønskebabyen skriver:

hvad er squad??

Svært at beskrive

men stil dig med let spedte ben, så skal du nærmest sætte dig på hug så numsen stritter i højde med dine knæ og laaangsomt op og ned gerne med vægte

søg på youtube squad øvelser 

Anmeld

28. januar 2013

MorDk

**Ønskebabyen skriver:

Dem vil jeg lige tjekke ud når jeg kommer hjem

God plan! Jeg sys virkelig de er gode!!

Jeg gider ikke gå i træningscenter. Jeg træner hjemme!!

Anmeld

28. januar 2013

Papillon

**Ønskebabyen skriver:

Man kan ikke som sådan træne mindre, men man kan stramme op. Fedtet bliver der jo, hvis ikke man er i kalorieunderskud Til gengæld forbrænder man jo så mere, når man træner.

Jeg har det bedst med maskiner, også selvom de måske ikke giver det fulde udbytte. Til balder bruger jeg benpres og den maskine, hvor man spreder benene med modstand på (det giver mening, når man ser den, håber jeg).

Mavetræning sker helt manuelt på gulvet, benene i 90 graders vinkel og så igang med de lige mavemuskler. Til de skrå det samme, bare hvor man drejer overkroppen og "cykler" med benene. Jeg mener også iform har nogle gode øvelser på deres hjemmeside

Og ellers vil jeg da foreslå dig at træne hele kroppen, og ikke kun have fokus på mave og bagdel, hvis ikke det i forvejen, var planen  

Anmeld

28. januar 2013

MorDk

Kitkat92 skriver:

Man kan ikke som sådan træne mindre, men man kan stramme op. Fedtet bliver der jo, hvis ikke man er i kalorieunderskud Til gengæld forbrænder man jo så mere, når man træner.

Jeg har det bedst med maskiner, også selvom de måske ikke giver det fulde udbytte. Til balder bruger jeg benpres og den maskine, hvor man spreder benene med modstand på (det giver mening, når man ser den, håber jeg).

Mavetræning sker helt manuelt på gulvet, benene i 90 graders vinkel og så igang med de lige mavemuskler. Til de skrå det samme, bare hvor man drejer overkroppen og "cykler" med benene. Jeg mener også iform har nogle gode øvelser på deres hjemmeside

Og ellers vil jeg da foreslå dig at træne hele kroppen, og ikke kun have fokus på mave og bagdel, hvis ikke det i forvejen, var planen  

Enig! Giver også en meget flottere krop/holdning

Anmeld

28. januar 2013

**Ønskebabyen

blankholm skriver:

Svært at beskrive

men stil dig med let spedte ben, så skal du nærmest sætte dig på hug så numsen stritter i højde med dine knæ og laaangsomt op og ned gerne med vægte

søg på youtube squad øvelser 

Ahh okay, så er jeg med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.