Er size 0 pænt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

Victoria2013

Jeg syntes også de MGP værter så skræmmende tynde ud, og også de fleste af sangerinderne... da hende Simone kom på, så tænkte jeg at hun så i det mindste "normal" ud. Hun var tynd men ikke ultra-tynd, der var lidt til gården og gaden og det er det pæneste syntes jeg

Men nu har jeg heller aldrig selv været vildt tynd. Det laveste jeg kan huske at have vejet (efter jeg begyndte at bekymre mig om vægt) er da jeg var nede på 54 kg da jeg var 18 år. Så fik jeg en kæreste og det gik opad til de 74 kg... der sagde jeg stop og formåede at tabe mig til at nå ned på 60 igen, og det var egentlig meget tilpas for mig.

Jeg er ikke så høj, 158 cm, men kunne faktisk ikke tænke mig at veje 55 eller mindre end det igen. Tror simpelthen ikke det ville være pænt. Har en almindelig "timeglas" form og den var helt perfekt ved de 60 kg på trods af min højde. Det er hvad jeg sådan syntes er "normalt" og "pænt". Piger som er 15-20 cm højere end mig og gerne vil veje de dér 55 kg eller noget... det forstår jeg simpelthen ikke, det er aaaaaltfor lidt i mine øjne... men det er nok bare mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

Svenne

Vi sad faktisk og snakkede om, at det var ærgerligt at Sofie Lassen-Kalhke var blevet så tynd.

Hun var da meget flottere i "kærlighed ved første hik"-tiden.

Anmeld

28. januar 2013

B&J

nu kan jeg godt lig kvinde med former det har jeg altid kunne, men det er jo så forskellig for hvilken størrelse der passer en bedst for en kvinde med store store former kan jo også være super super smuk... men ja dem til mgp de var dog lige en smule for tynde

Anmeld

28. januar 2013

Dinna88

hvor sjovt, jeg lavede denne tråd for lang tid siden

https://www.baby.dk/debat/100422pi1/ordet-er-frit/er-size-0-saa-slemt.aspx

Anmeld

28. januar 2013

Muffin_girl

Min personlige mening er:

Nej !! De er bare for tynde.. 

Misundelig - Hmm nej.. Jeg ville da gerne være tyndere, men ikke så tynd ! 

Anmeld

28. januar 2013

Muffinmus

nope, jeg synes en str 38 er en sund flot str, hvis man skal være sådan helt firkantet. Men mange str ser jo dejlige ud:-)

Gad godt medierne ville droppe de der magre cykelstativer og få nogle rigtige kvinder på banen, det andet er da ikke til at holde ud at se på.
Og nej, det bunder så absolut ikke i misundelse.

Anmeld

28. januar 2013

FrkZier

Roselil skriver:

Fulgte halvvejs med i melodi grand prix igår. Lagde mærke til at alle 3 kvindelige værter, særligt Lise Rønne, men også de to andre var meget tynde. Husker da de var yngre og mere runde i det og jeg synes ærlig talt, de var en del kønnere dengang. Det er som om huden i ansigtet ser mere træt og spændt ud og halsen er helt senet. Ikke kønt. Forstår egentlig ikke at det er så attråvardigt at være så tynd. Synes det er pænest at være alm. tynd frem for overvægtig, men man må da gene have lidt æblekinder og lidt former.

Hvordan er jeres kvindeideal?

NEJ size 0 er absolut ikke pænt !

Anmeld

28. januar 2013

Loa

Dinna88 skriver:

hvor sjovt, jeg lavede denne tråd for lang tid siden

https://www.baby.dk/debat/100422pi1/ordet-er-frit/er-size-0-saa-slemt.aspx

Men jeg tænker det stadig kan se forskelligt ud på folk selvom de er samme størrelse.

Og som du netop skriver, om man kæmper en motions kamp og sulter sig selv for at være en str. 0 eller om man bare er den størrelse uanset hvad.

Jeg syntes ikke umiddelbart du ligner en der er for tynd, så det var ikke det jeg ville forbinde med str.0 (selvom du er det)

Men jeg syntes klart der er et forvrænget billede "derude" om hvad der er pænt. Og jeg syntes det er super ærgerligt at unge piger får smidt i hovedet at de er smukkest hvis de er str.0....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.