Jeg syntes også de MGP værter så skræmmende tynde ud, og også de fleste af sangerinderne... da hende Simone kom på, så tænkte jeg at hun så i det mindste "normal" ud. Hun var tynd men ikke ultra-tynd, der var lidt til gården og gaden og det er det pæneste syntes jeg 
Men nu har jeg heller aldrig selv været vildt tynd. Det laveste jeg kan huske at have vejet (efter jeg begyndte at bekymre mig om vægt) er da jeg var nede på 54 kg da jeg var 18 år. Så fik jeg en kæreste og det gik opad til de 74 kg... der sagde jeg stop og formåede at tabe mig til at nå ned på 60 igen, og det var egentlig meget tilpas for mig.
Jeg er ikke så høj, 158 cm, men kunne faktisk ikke tænke mig at veje 55 eller mindre end det igen. Tror simpelthen ikke det ville være pænt. Har en almindelig "timeglas" form og den var helt perfekt ved de 60 kg på trods af min højde. Det er hvad jeg sådan syntes er "normalt" og "pænt". Piger som er 15-20 cm højere end mig og gerne vil veje de dér 55 kg eller noget... det forstår jeg simpelthen ikke, det er aaaaaltfor lidt i mine øjne... men det er nok bare mig 
Anmeld