Er size 0 pænt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.585 visninger
17 svar
1 synes godt om
27. januar 2013

Roselil

Profilbillede for Roselil

Fulgte halvvejs med i melodi grand prix igår. Lagde mærke til at alle 3 kvindelige værter, særligt Lise Rønne, men også de to andre var meget tynde. Husker da de var yngre og mere runde i det og jeg synes ærlig talt, de var en del kønnere dengang. Det er som om huden i ansigtet ser mere træt og spændt ud og halsen er helt senet. Ikke kønt. Forstår egentlig ikke at det er så attråvardigt at være så tynd. Synes det er pænest at være alm. tynd frem for overvægtig, men man må da gene have lidt æblekinder og lidt former.

Hvordan er jeres kvindeideal?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Mom2

Roselil skriver:

Fulgte halvvejs med i melodi grand prix igår. Lagde mærke til at alle 3 kvindelige værter, særligt Lise Rønne, men også de to andre var meget tynde. Husker da de var yngre og mere runde i det og jeg synes ærlig talt, de var en del kønnere dengang. Det er som om huden i ansigtet ser mere træt og spændt ud og halsen er helt senet. Ikke kønt. Forstår egentlig ikke at det er så attråvardigt at være så tynd. Synes det er pænest at være alm. tynd frem for overvægtig, men man må da gene have lidt æblekinder og lidt former.

Nu så jeg ikke melodi grand prix, men faldt over et se og hør i fakta her til aften og min første tanke var "hold da op de er tynde.." og så rystede jeg på hovedet.

Tynd er pænt, men kun hvis man ikke ser syg ud og gør mange af dem jo..
Jeg vil nu helst have former Jeg har timeglas figur og den er jeg glad for Dog ikke så tydelig i øjeblikket da jeg har tabt mig 9kilo grundet amning, så vægten nu siger 51kg! Jeg synes selv jeg er blevet for tynd, så jeg håber på nogle af kiloen vender tilbage, når jeg stopper på amningen

Anmeld

27. januar 2013

Muhmi

Vil give dig helt ret... Lise Rønne er bare blevet en kende for tynd til at jeg overhovedet synes det er pænt og hun er jo ellers en rigtig smuk kvinde... De to andre, ja hvad kan man sige, det er ikke pænt..

Det kan godt være de ikke selv kan gøre for det, selvom jeg tror nu det er et meget bevidst valg fra deres side af... Men jeg synes nu engang at kvinder er smukkest med former, selv lidt større former end gennemsnittet

Anmeld

27. januar 2013

Hvem?

Roselil skriver:

Jeg har ikke noget "ideal", tykke som tynde - I don't care - syntes det er frygtelig at enten blir man kritiseret for, at være tyk, men også for at være tynd.... Folk er HELDIGVIS forskellige

Anmeld

27. januar 2013

Amanda Stage

Nej tænkte netop også at de var FOR tynde. Synes generelt at mange af dem man ser i fjernsynet er alt alt for tynde.  

Jeg vil gerne tabe mig og blive slank, men synes også det kan blive for meget. Personligt synes jeg det er pænest hvis man ikke er "udhulet" i ansigtet og har knogler stikkende ud alle vegne, jeg synes så heller ikke det er kønt at ligne en hval, men jeg forstår ikke hvorfor dagens kvindeideal, skal være så ekstremt... suk.. Min favorit er Bridget Jones, hun har da en smuk krop og jeg synes faktisk det er ærgerligt at skuespilleren (kan ikke stave hendes navn) hun tabte sig meget efterfølgende, for det klæder hende ikke. 

Anmeld

27. januar 2013

blomst84

Sagde præcis det samme til min mand, da jeg så dem i se og hør  

Anmeld

27. januar 2013

o1Mutte

Jeg er tynd, men syntes ikke jeg er for tynd. Det syntes andre så ofte, og hører altid for det at jeg skal spise noget mere, osv osv. Det er rigtig irriterende, da det ikke er noget jeg kan gøre for.

Anmeld

27. januar 2013

Fenja09

De var meget tynde de 3 kvindelige værter. Jeg synes det er pænt at være slank, ikke tynd. Både når det gælder kvinder og mænd. Men det vigtigste er at man har det godt med sig selv - og at det ikke er sundhedsskadeligt.

/Fenja

Anmeld

27. januar 2013

emsaroto

Jeg synes ikke at en meget tynd spinkel eller bare sådan en lige streg er pæn. På ingen måde.
Men det er jo ikke altid at man kan gøre for at min har de den der type krops bygning ..

Men ja, jeg kan godt lide et ordentligt time glas. det er pænt. Ikke at man skal være tyk eller buttet, men en flot hofte tajle og ja .. bare at de kvindelige former er fremme  

Anmeld

27. januar 2013

5timesacharm..right?

som min kæreste ville sige det: det er ik kvinder, det er piger!

kvinder skal have former, og de må squ gerne ha noget på siderne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.