Ville i købe flyverdragt til næste år??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

MF<3

christina92 skriver:

Har fundet en lækker Calavi flyverdragt der er sat 200 kr. ned.

Men kan ikke beslutte om jeg skal købe den til hende. Hun skal jo først bruge den næste år.

Vil købe den i str. 80, hun er et år til september..

Men er det dumt??

Jeg har samme problem. Alle flyverdragterne er jo så billige nu, men jeg ved ikke helt om jeg tør købe en til Melina. Hun bruger 92 nu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

bøllen

christina92 skriver:

Men kan ikke beslutte om jeg skal købe den til hende. Hun skal jo først bruge den næste år.

Men er det dumt??

Jeg har altid ( næsten ) købt vintertøj når der er udsalg. 

Jeg har købt både flyverdragt, vinterjakke og støvler til næste vinter.

så ja det ville jeg men ville nok tage en str 86...

Anmeld

28. januar 2013

Kløver

christina92 skriver:

Men er det dumt??

Så længe de er så små kan det være svært at købe frem, og de kan nemt være vokset et ryk, så nej det ville jeg ikke, nu kender jeg ikke mærket, og hvad den koster 200kr sat ned, men i de større størrelser ville jeg godt, har feks købt en helt ny kvalitetsflyverdragt til min datter i str 98 (bruger74/80 nu)
Min dreng er fra 30 jan og bliver 2 nu her, han fik en str 74/80 flyverdragt brugt det første år, men den blev hurtigt for lille, fik så en 86 og den kunne han bruge i starten af denne sæson og gik så op i 92, og lillesøster følger samme udvikling, 74/80 dragten fra min søn, har hun ikke rigtig nået at bruge trods hun er fra april, og har kunne bruge 80 men det er ved at være lige knebent nok
Nu ved jeg ikke str på den flyverdragt du har kigget på, men hellere for stor i den alder end den hurtigt bliver for lille hvis man skal købe frem.

Håber du kan bruge det til noget og held og lykke i jagten på flyverdragt :-)

(jeg har forresten god erfaring med dem fra bilka, koster kun 250-300kr og i lige så god kvalitet som de dyrere jeg har fået brugt, og som den jeg fandt til lagersalg)

Anmeld

28. januar 2013

christina92

MF<3 skriver:

Jeg har samme problem. Alle flyverdragterne er jo så billige nu, men jeg ved ikke helt om jeg tør købe en til Melina. Hun bruger 92 nu. 

tror jeg håber på de er billige til sommer også  tør ikke købe alligevel.

Anmeld

28. januar 2013

MF<3

christina92 skriver:

tror jeg håber på de er billige til sommer også  tør ikke købe alligevel.

Jeg tror det meget er restsalg der er nu. Jeg har set på en flyverdragt fra racoon, som bare er så billig nu. Men jeg tør heller ikke.

Anmeld

28. januar 2013

Nemesis

ja jeg har købt til næste år.

Sara er 3 år og passer en str. 92 perfekt lige nu. Har købt en TTH til 200 kr i str. 104 og et par tth overtræksbukser også i str. 104 til 150 kr og en puma vinter jakke i samme str. til 135 kr.

Sker det hun ikke kan passe det, kan det uden tvivl sælges for det som jeg selv har givet.

Støvler tør jeg tilgengæld ikke købe.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.