Ville i købe flyverdragt til næste år??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

christina92

Har fundet en lækker Calavi flyverdragt der er sat 200 kr. ned.

Men kan ikke beslutte om jeg skal købe den til hende. Hun skal jo først bruge den næste år.

Vil købe den i str. 80, hun er et år til september..

Men er det dumt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville nok købe den i str 86, så man var sikker på den ik var for lille! Og passer den så ik alligevel til den tif, ka du sikkert sælge den vidre. Vh stine

Anmeld

27. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville nok købe den i str 86, så man var sikker på den ik var for lille! Og passer den så ik alligevel til den tif, ka du sikkert sælge den vidre. Vh stine

Anmeld

27. januar 2013

Alexander&Lærke

Jeg ville også købe 86 hvis hun ellers virker alderssvarende nu. Min er fra sidst i juli og jeg købte også en 86 sidste vinter til at starte med virkede den meget stor til hende men nu passer den og vi har brugt den 1-2 md. Til at starte med havde vi en lånt 80 som dog hurtig blev for lille og kold. 

Anmeld

27. januar 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
christina92 skriver:

Men kan ikke beslutte om jeg skal købe den til hende. Hun skal jo først bruge den næste år.

Men er det dumt??

Siger også str. 86 - forudsat at hun er helt alderssvarende i str. på nuværende tidspunkt :-)

//Mette

Anmeld

27. januar 2013

Chili

christina92 skriver:

Men er det dumt??

Vi har også overvejet det, er bare bange for at str. til næste år slet ikke passer

Han passer aldersvarende tøj lige pt. men alligevel, lige pludselig vokser de måske? Eller ikke hehe.

Men som andre også siger, kan de evt. sælges videre

Anmeld

27. januar 2013

Mother-love

christina92 skriver:

Men er det dumt??

Jeg har købt til Isabella til næste år. Vi har to stk. En herhjemme og en fast i vs. Så jeg har købt en fra babysam til 150 kr og en i name it sat ned til 120. Der var 70 %. Jeg har købt dem nr større end hun bruger nu. For Isabella vokser ikke så meget mere.

Mé som en anden siger ville jeg nok også købe den i str 86. For de små vokser stadig meget og hurtigt i den alder. Og det er bedre den er lidt for stor end for lille.

Men alt i alt synes jeg ikke det er dumt for der er så utrolig mange penge at spare ved at købe dem nu frem for til næste år.

Anmeld

28. januar 2013

christina92

Jeg køber i str. 86  tak for hjælpen.

Er det smartest at have en både i DP og hjemme??

Anmeld

28. januar 2013

MorEllen

christina92 skriver:

Jeg køber i str. 86  tak for hjælpen.

Er det smartest at have en både i DP og hjemme??

Ja, jeg ville også købt en i str 86

Vi har ikke dobbelt op med udetøj til Marie. Vi har en lille taske hvor hendes flyverdragt, cherox, vanter osv er i... Den tager vi med hjem i weekenderne eller hvis hun skal være hjemme en dag midt i ugen. De dagene hun har været i vuggestuen kommer vi alligevel ikke udenfor når vi kommer hjem...

Anmeld

28. januar 2013

Frejsmor

Jeg ville nok vente hvis jeg var dig, det er bare så svært at vide med de størrelser og hvordan de små vokser.. 

Min søn har hele tiden kunnet passe tøj alderssvarende, men han er gået lidt i stå med væksten lige nu og vi har hele efteråret/vinteren brugt en CeLaVi flyverdragt i str. 80, til at starte med var den lidt stor og voldsom til ham, men nu passer den endelig godt.. Frej er fra september 2011.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.