Hvad gør man når

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hvor gør det mig rigtigt ondt.....

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Tak, jeg går ved psykolog men da det er af egen lomme er der langt i mellem besøgene. Der ligger flere ting i det, ting fra fortiden jeg havde fået nogenlunde styr på indtil dødsfald bragte skelletter frem igen. Børn der ikke trives osv. Kan bare mærke jeg virkelig skal kæmpe lige nu, for at holde hovedet oppe. Min mand er selvfølgelig også påvirket. Kan man få samtaler med lægen ?

Ja, du kan vælge at snakke med din læge om det - læger er også til når det er psykisk og det er nogle gange nok bare at få et par samtaler. Så prøv at høre ham om han har tid til en samtale og så kan i aftale derfra om du skal komme nogle gange. Du kan selvfølgelig ikke bruge ham som psykolog dvs du kan ikke komme til samtale ved egen læge 10-20 gange, så vil han helt sikkert sige at du skal bruge din psykolog. Men man må gerne læsse af ved lægen.

Hvis i har børn ville jeg da bruge familierådgivningen, det er ganske gratis og i har mulighed for at komme som par.

Og ja du skal kæmpe, for i sidste ende er det det hele værd! Dermed ikke sagt, at det ikke er hårdt, for når hovedet ikke kan rumme mere kan det være svært at overskue selv de mindste ting. Men opsøg alt den hjælp i kan få og brug det.

Håber det bedste for jer!

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Ja, du kan vælge at snakke med din læge om det - læger er også til når det er psykisk og det er nogle gange nok bare at få et par samtaler. Så prøv at høre ham om han har tid til en samtale og så kan i aftale derfra om du skal komme nogle gange. Du kan selvfølgelig ikke bruge ham som psykolog dvs du kan ikke komme til samtale ved egen læge 10-20 gange, så vil han helt sikkert sige at du skal bruge din psykolog. Men man må gerne læsse af ved lægen.

Hvis i har børn ville jeg da bruge familierådgivningen, det er ganske gratis og i har mulighed for at komme som par.

Og ja du skal kæmpe, for i sidste ende er det det hele værd! Dermed ikke sagt, at det ikke er hårdt, for når hovedet ikke kan rumme mere kan det være svært at overskue selv de mindste ting. Men opsøg alt den hjælp i kan få og brug det.

Håber det bedste for jer!

Tak for svar. Lige p.t har jeg hvis ikke overskud til det store, må se om enerigen vender igen. Har det ikke godt så skal lige lidt op igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.