Hvad gør man når

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

Anonym trådstarter

Man føler man ikke kan klare mere ???

Tar sig sammen - Prøver virkelig men mit indre er revet i 10000  føler som mit hjerter er ved at sprænge ud af brystet, min mave kører rundt. Syntes det er hele er op af bakke lige nu, og trænger så meget til støtte. Men er alene ( dog med mand ) men hele vores situation påvirker efterhånden vores forhold så meget. Har ingen familie jeg kan regne med, og meget få venner som jeg kan snakke med. Klynk klynk. Fat i nakkehårerne endnu engang og kæmp videre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

B&J

jaa det er lidt svært at bedømme da jeg ikke ved hvad der er svært, men sender dig en kæmpe krammer og håber i finder en løsning

Anmeld

27. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

find steder hvor du kan smide noget af det af lidt ad gangen...

Kender det kun alt for godt selv... Har ingen veninder/venner sådan rigtigt at aflæsse på så er helt alene når hverdagen er for meget... har familie men det er via mobil som ender med at koste mere end vi har tilovers hvis jeg virkelig skulle læsse rigtigt af...

Anmeld

27. januar 2013

UnderCover37

Anonym skriver:

Tar sig sammen - Prøver virkelig men mit indre er revet i 10000  føler som mit hjerter er ved at sprænge ud af brystet, min mave kører rundt. Syntes det er hele er op af bakke lige nu, og trænger så meget til støtte. Men er alene ( dog med mand ) men hele vores situation påvirker efterhånden vores forhold så meget. Har ingen familie jeg kan regne med, og meget få venner som jeg kan snakke med. Klynk klynk. Fat i nakkehårerne endnu engang og kæmp videre.

Tag kontakt til din læge som kan afsætte en tid til en samtale (dog ikke timevis men bare mere end de 10 min vi normalt får) og sammen med denne kan du måske finde ud af, hvad du har brug for af hjælp fremadrettet - måske en psykolog?

God bedring!

Anmeld

27. januar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Nu ved jeg ikke hvad jeres "problem" indebære, men hvis i har børn kan i få samtale ved familierådgivning der er både psykologer, rådgivere m.f. Ellers vil jeg da råde dig til at tage en snak med egen læge og det samme med din mand ( hvis han har det lige sådan). Måske det er nok at få et par samtaler med lægen, men ellers kan du blive henvist til en psykolog.

Uanset hvor svært det ser ud er det aldrig nok til at give op - få hjælp og bearbejd det - der skal nok findes en løsning.

/Fenja

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jaa det er lidt svært at bedømme da jeg ikke ved hvad der er svært, men sender dig en kæmpe krammer og håber i finder en løsning

Bare mange ting i hverdagen, børn som ikke trives, dødsfald som har påvirket osv.

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

find steder hvor du kan smide noget af det af lidt ad gangen...

Kender det kun alt for godt selv... Har ingen veninder/venner sådan rigtigt at aflæsse på så er helt alene når hverdagen er for meget... har familie men det er via mobil som ender med at koste mere end vi har tilovers hvis jeg virkelig skulle læsse rigtigt af...

Føler mig bare så ALENE har ingen steder - eller meget få jeg læse af og dem jeg har, har rigeligt selv så føler heller ikke jeg kan bruge dem. Så lige nu syntes det hele at løbe op i en spids.

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Tag kontakt til din læge som kan afsætte en tid til en samtale (dog ikke timevis men bare mere end de 10 min vi normalt får) og sammen med denne kan du måske finde ud af, hvad du har brug for af hjælp fremadrettet - måske en psykolog?

God bedring!

Jeg går ved psykolog men da det er af egen lomme er der langt imellem besøgene Havde det nogen lunde men dødsfald har ændret samt børn der lige p.t bare ikke trives.

Anmeld

27. januar 2013

B&J

Anonym skriver:

Bare mange ting i hverdagen, børn som ikke trives, dødsfald som har påvirket osv.

hvor gør det mig rigtigt ondt.....

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Nu ved jeg ikke hvad jeres "problem" indebære, men hvis i har børn kan i få samtale ved familierådgivning der er både psykologer, rådgivere m.f. Ellers vil jeg da råde dig til at tage en snak med egen læge og det samme med din mand ( hvis han har det lige sådan). Måske det er nok at få et par samtaler med lægen, men ellers kan du blive henvist til en psykolog.

Uanset hvor svært det ser ud er det aldrig nok til at give op - få hjælp og bearbejd det - der skal nok findes en løsning.

/Fenja

Tak, jeg går ved psykolog men da det er af egen lomme er der langt i mellem besøgene. Der ligger flere ting i det, ting fra fortiden jeg havde fået nogenlunde styr på indtil dødsfald bragte skelletter frem igen. Børn der ikke trives osv. Kan bare mærke jeg virkelig skal kæmpe lige nu, for at holde hovedet oppe. Min mand er selvfølgelig også påvirket. Kan man få samtaler med lægen ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.