Falsk positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Nej ikke når det "bare" er en bio. Det oplever rigtig mange. Nogle bemærker det bare ikke fordi graviditeten slutter næsten før den begynder.

Men det er træls, for allerede ved den positive test, bliver man jo glad. Men lykken varer kort.

Oki men man bliver bare så bange om man nu fejler noget! Øv ja lykken varede kort igen ;-( . Dumme mens kom den dag jeg skulle op til min sidste eksamen, så stod man der med blandende følelser - glad for at man var blevet pædagog og samtidig ked håber tredje gang er lykkens gang ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

come2

Anonym skriver:

Oki men man bliver bare så bange om man nu fejler noget! Øv ja lykken varede kort igen ;-( . Dumme mens kom den dag jeg skulle op til min sidste eksamen, så stod man der med blandende følelser - glad for at man var blevet pædagog og samtidig ked håber tredje gang er lykkens gang ;-)

Jeg har selv været der 2 gange. En SA og en bio. SÅ skal vi ikke bare krydse for 3 gang er lykkens gang?

Anmeld

27. januar 2013

Muffinmus

Lyder som en bio. Min læge sagde det var en bio indtil 6+0 og derefter hed det sa.

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg har selv været der 2 gange. En SA og en bio. SÅ skal vi ikke bare krydse for 3 gang er lykkens gang?

Jo lad os krydse fingere for at det blir vores tur næste gang!

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvad vil du have, din læge skal gøre?
Lad være med at spilde din læges sparsomme tid, de har travlt nok med syge patienter

Neej ved som ikke hvad hun skulle gøre - men man bliver bare bange om man nu fejler noget! Spekulere hele tiden på hvad nu vidst man fejler noget. Så tror jeg vil ha bestilt en tid til alm. Tjek! Når dette er over! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.