Falsk positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej Tøser. Har i prøvet at teste falsk positiv? På de sidste 8 test, er der dukket en streg op efter tid! Gik 8 dg over forventet mens, og den dukkede så desværre op i onsdag, og meget kraftig - så tror jeg har været gravid! Men var bare i tvivl med de teste! Nogen der har oplevet det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Karla

Anonym skriver:

Hej Tøser. Har i prøvet at teste falsk positiv? På de sidste 8 test, er der dukket en streg op efter tid! Gik 8 dg over forventet mens, og den dukkede så desværre op i onsdag, og meget kraftig - så tror jeg har været gravid! Men var bare i tvivl med de teste! Nogen der har oplevet det samme?

Først et stort til dig!

Jeg har prøvet det samme. Havde svage tests indtil nogle dage efter forventet mens, og derefter fik jeg min menstruation. Det var så en biokemisk graviditet.
Det kunne godt lyde til at det er det samme du har oplevet.
for at du snart får de to streger igen.

Anmeld

27. januar 2013

come2

Anonym skriver:

Det lyder til du har haft en bio

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Først et stort til dig!

Jeg har prøvet det samme. Havde svage tests indtil nogle dage efter forventet mens, og derefter fik jeg min menstruation. Det var så en biokemisk graviditet.
Det kunne godt lyde til at det er det samme du har oplevet.
for at du snart får de to streger igen.

Tak for dit svar! Testede nemlig nogle dage før forventet mens og de var alle meget svage men der kom en streg inden for tid! Hmm må ringe til lægen på mandag! Øv håber tredje gang er lykkens gang, havde en SA for 2 mdr siden! 

Anmeld

27. januar 2013

Karla

Anonym skriver:

Tak for dit svar! Testede nemlig nogle dage før forventet mens og de var alle meget svage men der kom en streg inden for tid! Hmm må ringe til lægen på mandag! Øv håber tredje gang er lykkens gang, havde en SA for 2 mdr siden! 

Ja, sådan var mine tests også - testede også før tid.
Øv jeg havde også min bio en måned efter min SA.

alt hvad jeg kan for at 3. gang bliver lykkens gang for jer!

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Ja, sådan var mine tests også - testede også før tid.
Øv jeg havde også min bio en måned efter min SA.

alt hvad jeg kan for at 3. gang bliver lykkens gang for jer!

Øv - og stort knus til dig også! Hva vil bio betyde iforhold til SA? 

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Det lyder til du har haft en bio

Synes du at jeg skal kontakte lægen på mandag så? 

Anmeld

27. januar 2013

Karla

Anonym skriver:

Øv - og stort knus til dig også! Hva vil bio betyde iforhold til SA? 

En biokemisk graviditet er meget tidligere i forløbet. Er ikke helt sikker på hvad der ellers er af forskel

Anmeld

27. januar 2013

come2

Anonym skriver:

Nej ikke når det "bare" er en bio. Det oplever rigtig mange. Nogle bemærker det bare ikke fordi graviditeten slutter næsten før den begynder.

Men det er træls, for allerede ved den positive test, bliver man jo glad. Men lykken varer kort.

Anmeld

27. januar 2013

Rockertand

Anonym skriver:

L

Hvad vil du have, din læge skal gøre?
Lad være med at spilde din læges sparsomme tid, de har travlt nok med syge patienter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.