ÆO idag 14 dages venten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

Anitta-sofie

Lou skriver:

Det er ikke kun dig.. jeg er jo også i gang, og jeg føler det modsat dig som om jeg ingenting kan mærke.... puha!

Man er bare så nervøs ... øv!!

hvordan går det med dig?

puha noget sir mig at otrivellen er ude af kroppen for synes ikk jeg har nogle symp ud over lidt murren i maven. oog Stadig 6 dage til BP det jo afsiiiindigt længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Lou

Anitta-sofie skriver:

puha noget sir mig at otrivellen er ude af kroppen for synes ikk jeg har nogle symp ud over lidt murren i maven. oog Stadig 6 dage til BP det jo afsiiiindigt længe

Åhh jeg er glad for at høre at det ikke kun er mig der ikke mærker det vilde... men som en anden lige har skrevet til mig, så er der jo ligesom heller ikke det vilde at mærke på det her tidspunkt så det er jo i virkeligheden urationelt at forvente en hel masse 

Det er bare fordi man så gerne vil have et tegn på at det er lykkes, så overanalysere man totalt!

Ja jeg har også 9 dage til bp så jeg synes også bare det er en EVIGHED!! Man må jo bare prøve at få tiden til at gå, ..... det er bare svært ikke at begynde at kigge baby ting osv.  

Anmeld

5. februar 2013

Anitta-sofie

åååh ja kender det ALT for godt ha ha hell har endda en selfmade dåbsjole hængende GG, meen den syede jeg nu for maaange år siden :-)

meen håber på den snart skal i brug

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.