Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ÆO idag hmmm 14 dage er altså Lææænge og vente, især når det er 1 gang, så ved ikke hvad jeg kan forvente af symp fra medicinen.
Nogle her der ved hvad man kan forvente?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anitta-sofie skriver: ÆO idag hmmm 14 dage er altså Lææænge og vente, især når det er 1 gang, så ved ikke hvad jeg kan forvente af symp fra medicinen. Nogle her der ved hvad man kan forvente?
Du kan have alle graviditets symptomer uden at være det..
og jeg er ked af at sige det.. Men ventetiden bliver aldrig nemmere...
jeg har efterhånden fået lagt æg op MANGE GANGE.. Og fuck hvor jeg hader den ventetid..
Jeg må desværre også sige at du kan forvente stort set alle symptomer, så dem kan du ikke stole på.
Ventetiden plejer også at være hård for mig, så prøv at have en masse at tage dig til, så du ikke tænler så meget over ventetiden.
Jeg for dig!
puha 3 dage siden Æo, føles sq som om jeg har slugt en flodhest. ved ikke om det er godt eller skidt og her til eftermiddag meldte kvalmen sig sq osse. jov jov hvorfor ikke så tager jeg da lige den med
Anitta-sofie skriver: puha 3 dage siden Æo, føles sq som om jeg har slugt en flodhest. ved ikke om det er godt eller skidt og her til eftermiddag meldte kvalmen sig sq osse. jov jov hvorfor ikke så tager jeg da lige den med
Kender det for godt..
Er det friske æg el. Fryseæg du ruger på?
Det er Friske æg. dettte er mit 1. forsøg
åhh er ked af at sige det men det er alt fra ømme dutter til kvalme og så vider men håber på det beste for dig starter selv på vente tiden på mandag
pyyyh er det bare mig eller er 14 dage ualmindeligt lang tid når man skal vente?
Anitta-sofie skriver: pyyyh er det bare mig eller er 14 dage ualmindeligt lang tid når man skal vente?
Det er ikke kun dig.. jeg er jo også i gang, og jeg føler det modsat dig som om jeg ingenting kan mærke.... puha!
Man er bare så nervøs ... øv!!
hvordan går det med dig?
Jeg har også haft alle de normale tegn på graviditet (kvalme, ømme bryster, humørsvingninger, osv.) i de forsøg, som vi har været igennem (6 forsøg - 3 IUI, 2 ICSI og 1 frys), hvoraf jeg kun har været gravid en gang (endte i en bio). Jeg håber, at du kommer igennem de næste 14 dage og at du derefter står med to fine streger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128