Hel afstemning for Melodi Gran Prix ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

Ditte-3

Jeg syntes alle sange på nær nr 8 var for nomal/ kedelige og bestemt ik noget der kommer langt i sværie til maj. Hvorimod nr 8 var unik hun var sød og anderledes hun havde noget skots over både sangen og toner og hindes luk var så fedt og anderledes og det hun ture kommer sådan ind i stedet for at være over sminked og i meget lidt tøj. Ja tror vi har en god cjangse med hin. Kanon god sang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

piadas

KittyCatta skriver:

Vi vil åbenbart ikke vinde i Danmark? Sidste år sendte vi en gøgler afsted, og iår gjorde vi det samme  Øv da! Muhammed Ali skulle have vundet!

ENIG!!

Anmeld

26. januar 2013

jydeinden

med lidt held tror jeg top 10 alt over vil være et mirakel..

Anmeld

26. januar 2013

MyLove E

Ditte-3 skriver:

LJeg syntes alle sange på nær nr 8 var for nomal/ kedelige og bestemt ik noget der kommer langt i sværie til maj. Hvorimod nr 8 var unik hun var sød og anderledes hun havde noget skots over både sangen og toner og hindes luk var så fedt og anderledes og det hun ture kommer sådan ind i stedet for at være over sminked og i meget lidt tøj. Ja tror vi har en god cjangse med hin. Kanon god sang 

Så enig:-):-) Hun er nemlig ikke mainstream som de andre er.

Anmeld

27. januar 2013

**Ønskebabyen

KittyCatta skriver:

Vi vil åbenbart ikke vinde i Danmark? Sidste år sendte vi en gøgler afsted, og iår gjorde vi det samme  Øv da! Muhammed Ali skulle have vundet!

Er til dels enig med dig, udover at det var en ret fantastisk sang,med gang i..
Derimod ramte Mohamed Ali maks 10 toner rent.. Han kan da ingenting mere...

Anmeld

27. januar 2013

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg stemte på nummer 4. Jeg syntes det var en rigtig god sang som jeg fik lyst til at synge med på.

Vindersangen var kedelig og jeg kunne ikke lide den måde hun sang på, det var kun fløjten og trommerne som jeg kunne lide i den sang. Jeg håber at hun får en god placering i Sverige men jeg tvivler nu på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.