Hel afstemning for Melodi Gran Prix ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

emsaroto

KittyCatta skriver:

Vi vil åbenbart ikke vinde i Danmark? Sidste år sendte vi en gøgler afsted, og iår gjorde vi det samme  Øv da! Muhammed Ali skulle have vundet!

Helt uenig. 

Muhammed sang falsk hele vejen igen.. og han gjorde begge gange. Han ødelagde sin chance, også er jeg fuldstændig ligeglad med om vi ved han godt kan synge ..

Hvis han ikke kan klare at synge rent foran Danmark, hvordan skulle det så ikke gå i det eupæiske? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

Clisolka

KittyCatta skriver:

Jo, det gør jeg. Er så skuffet over vinderen af MGP. 

Det skal du skam ikke være - vi har større chance for at vinde med nr. 8 Mohammed havde problemer med at ramme tonerne de rigtige steder. 

Anmeld

26. januar 2013

Clisolka

emsaroto skriver:

Helt uenig. 

Muhammed sang falsk hele vejen igen.. og han gjorde begge gange. Han ødelagde sin chance, også er jeg fuldstændig ligeglad med om vi ved han godt kan synge ..

Hvis han ikke kan klare at synge rent foran Danmark, hvordan skulle det så ikke gå i det eupæiske? 

Meget enig! Det kan godt være han leverede et godt og flot show, men det hjælper ikke når ikke han kan ramme tonerne 

Anmeld

26. januar 2013

KittyCatta

Babymor2010 skriver:

Det skal du skam ikke være - vi har større chance for at vinde med nr. 8 Mohammed havde problemer med at ramme tonerne de rigtige steder. 

Vi har ingen vinderchancer, hvis ikke vi tager chancen og sender noget anderledes afsted. Hun lyder jo bare ligesom alle andre.

Sangen er fuldstændig ligegyldig og totalt anonym. Ikke engang noget godt at se på jo.

Anmeld

26. januar 2013

Clisolka

KittyCatta skriver:

Vi har ingen vinderchancer, hvis ikke vi tager chancen og sender noget anderledes afsted. Hun lyder jo bare ligesom alle andre.

Sangen er fuldstændig ligegyldig og totalt anonym. Ikke engang noget godt at se på jo.

Det hjælper da ikke at sende en afsted der ikke kan ramme de rigtige toner - det bliver der jo også kigget på 

Anmeld

26. januar 2013

emsaroto

KittyCatta skriver:

Jeg synes hun er en godte  

Og jeg synes bestemt hun fortjente at vinde. Det var intet andet i år, end hende som var noget ved. Pladder på pladder ..

Har ikke særlig meget tilovers for dansk musik mere. 

Emmelie er den bedste kandidat, af de 10 som fik chancen i år. 

Anmeld

26. januar 2013

CaWi

Vi vinder ik det europæiske!!
Synes klart Simone skulle ha' vundet.
Vi vinder intet med det der pocahontas/den lille pige med svovlstikkerne look.
Derudover synes jeg personligt ikke det er nok med en sang hvor kun omkvedet hænger ved.

Anmeld

26. januar 2013

Victoria2013

Jeg stemte på nr. 6, 8 og 10 i første omgang og det var sjovt nok de 3 der var i finalen. Og så stemte jeg på nr. 10 i finalen, men Mohamed skulle det altså ikke være denne gang. Kunne nu også ret godt lide den der vandt, heldigvis

Anmeld

26. januar 2013

emsaroto

CAWI skriver:

Vi vinder ik det europæiske!!
Synes klart Simone skulle ha' vundet.
Vi vinder intet med det der pocahontas/den lille pige med svovlstikkerne look.
Derudover synes jeg personligt ikke det er nok med en sang hvor kun omkvedet hænger ved.

Jeg tror heller vi vinder.

Men jeg ville være RIGTIG ked af at være Dansker, også have sendt en af de to andre afsted. Lige nu er jeg meget mere stolt. 

Den sang var bedst og den performer var også bedst. 

Anmeld

26. januar 2013

MyLove E

KittyCatta skriver:

e

For engang skyld sendte vi noget ANDERLEDES afsted. Som de andre også på siger sang han piv falsk. Han skulle ha holdt sig til at danse.

Jeg tror godt på vi kan vinde. Alexander Rybek gjorde det i Norge.. Men Simone og Muhamed ville ikke komme langt for det har de andre også sådan med:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.