Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Sagen er den at vi bor i en 2 værelses lejlighed på 78 kvm, og nu har jeg pludselig fået den ide at det er fuldstændig hul i hovedet at få et barn, så længe vi bor her .. Har jeg ret eller er jeg blevet skør ? Eller har jeg bare fået kolde fødder ?
Sagen er den at vi bor i en 2 værelses lejlighed på 78 kvm, og nu har jeg pludselig fået den ide at det er fuldstændig hul i hovedet at få et barn, så længe vi bor her .. Har jeg ret eller er jeg blevet skør ? Eller har jeg bare fået kolde fødder ?
JEg bor i 2 værelses på ca. 52 kvm og jeg har målt op, og det er fint plads til en baby her. Hvis den altså deler soveværelse med mig. Det er lidt værre hvis man skulle være så heldig at få tvillinger. Der ville stadig være plads til to senge, så ville jeg bare skulle gå af med mit skab, og så ville jeg lige skulle finde ud af dét. Men det ville sagtens kunne lade sig gøre her. (:
Vi boede i en 77 kvm 2-værelses da Isabella blev født. der var ingen problemer.. Hun sov jo alligevel på vores værelse, og så havde hun et legehjørne i stuen (hvilket hun aldrig brugte) for vi flyttede nemlig da hun var 7 mdr..
Størrelsen på lejligheden lyder ok (jeg har 50 m2 og det er ikke for småt) - men til gengæld bliver man nok i længden træt af en 2-værelses.
Jeg bor selv i en 2'er og det kan nok ikke holde i flere år endnu før min datter skal have sit eget værelse. Men de første par år kan det sagtens gå an
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128