Vi bor på 80 kvm med to børn.
Det har ret meget at sige, hvilke praktiske løsninger, man kan finde i den aktuelle lejlighed.
Vi har f eks kun to soveværelser, men så har vi fundet en løsning, så jeg og manden sover på det mindste, mens ungerne deler det største og så har sit legetøj og det hele der. Vi har så indrettet et karnap i gangen som kontor. Der har børnene ikke lov til at lege, og det er så der, vi opbevarer de ting, som børnene ikke skal komme i nærheden af, før de er en del større. Min mands frimærkesamling f eks, slægtsbogen osv.
Hvad vi gør, når de bliver lidt større og har behov for lidt mere privatliv, ved jeg ikke, men det er muligt, at vi kan finde en løsning med at dele lidt af stuen af, så de kan få hver sit lille rum helt for sig selv.
Prøv at se dig omkring og tænk: "Hvis jeg er pisket til at finde en løsning med tanke på, at et lille barn skal bo i denne lejlighed, hvordan kan vi så indrette den?" Når du har fundet nogle løsningsforslag, kan du jo så prøve at tænke igennem, om du tror, det er noget, du kan leve med og trives med - i hvert fald for en periode.
Anmeld