Større lejlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Da vi var til første læge konsultation blev vi direkte spurgt "har i plads til at bo der, når børne kommer?", så hvis i snakker med lægen om det, så tror jeg nok han/hun kan hjælpe jer. (vi ventede tvillinger)

Håber jeg hun gøre ellers spørger jeg måske selv på fredag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

hvis du mener om boligforeninger hjælper jer, så ja og nej, nogen boligforeninger sætter folk der venter børn eller har børn lidt foran men de fleste steder er det ikke noget der hjælper udover tålmodighed

Håber den boligforening vi er i vil gøre det

Anmeld

26. januar 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Okay - jeg skulle bare lige være sikker 

Men der er vel ikke andet for end ringe og snakke med de forskellige boligforeninger og høre hvordan i vil stå 

Neej det jo det.
Men det er jo sådan lidt akut for var ikke planlagt jeg blev gravid. Så håber meget på vi kan få noget større inden jeg ihvertfald skulle føde

Anmeld

26. januar 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Neej det jo det.
Men det er jo sådan lidt akut for var ikke planlagt jeg blev gravid. Så håber meget på vi kan få noget større inden jeg ihvertfald skulle føde

Jeg skal nok krydse alt hvad jeg kan!  Vi står selv og skal finde noget større (2 vær. - og nr. 2 på vej), men det haster ikke 

Anmeld

26. januar 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg skal nok krydse alt hvad jeg kan!  Vi står selv og skal finde noget større (2 vær. - og nr. 2 på vej), men det haster ikke 

Taak håber også vi kan få ihvertfald en treværelses.. Så baby kan få sit eget værelse også

Anmeld

26. januar 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Taak håber også vi kan få ihvertfald en treværelses.. Så baby kan få sit eget værelse også

Ja en 3. vær vil være godt - det er også det jeg vil gå efter 

Anmeld

26. januar 2013

Kofoed.

Anonym skriver:

Håber jeg hun gøre ellers spørger jeg måske selv på fredag..

Men som jeg forstod det, så sender hun en besked til kommunen, så ringer de en op og sammen finder man nu af, hvad jeres behov er og de sætter jer så foran i køen hos diverse boligselskaber + i for nemmere ved, at låne til indskuddet hos kommunen, hvis det er nødvendigt. Har ikke prøvet det selv, men det var det hun fortalte (vi havde allerede kigget på lidt lejligheder )

Anmeld

26. januar 2013

Amanda Stage

Du kan også ringe til boligforeninger for at spørge om de har en ledig, det er sommetider man kan være heldig

Anmeld

26. januar 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Ja en 3. vær vil være godt - det er også det jeg vil gå efter 

Ja men ved ikke om jeg skal begynde nu er kun 6 uger henne nu eller om jeg skal vente

Anmeld

26. januar 2013

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Men som jeg forstod det, så sender hun en besked til kommunen, så ringer de en op og sammen finder man nu af, hvad jeres behov er og de sætter jer så foran i køen hos diverse boligselskaber + i for nemmere ved, at låne til indskuddet hos kommunen, hvis det er nødvendigt. Har ikke prøvet det selv, men det var det hun fortalte (vi havde allerede kigget på lidt lejligheder )

Vi prøver også og kig på lejlighed men der er bare intet. Men må heller spørger hos lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.