Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Nu hvor jeg er gravid kan min kæreste og jeg så få noget større og bo i hurtigere? Vi bor i en et værelset nu med næsten ingen plads
Nu hvor jeg er gravid kan min kæreste og jeg så få noget større og bo i hurtigere? Vi bor i en et værelset nu med næsten ingen plads
Tænker du med hjælp fra kommunen eller?
Det kommer meget an på hvad du mener? Er det igennem boligforening? Så ja, langt de fleste boligforeninger, tilbyder kortere ventetid hvis man venter barn. Det kommer selvfølgelig også an på hvor henne i landet vi snakker om?
I kan vel som maksimum søge om indskudslån ved kommunen I kan sagtens leve tre mand på lidt plads, hvis man spørger en kommune, er jeg ret sikker på.
hvis du mener om boligforeninger hjælper jer, så ja og nej, nogen boligforeninger sætter folk der venter børn eller har børn lidt foran men de fleste steder er det ikke noget der hjælper udover tålmodighed
Babymor2010 skriver: Tænker du med hjælp fra kommunen eller?
Amanda Stage skriver: Det kommer meget an på hvad du mener? Er det igennem boligforening? Så ja, langt de fleste boligforeninger, tilbyder kortere ventetid hvis man venter barn. Det kommer selvfølgelig også an på hvor henne i landet vi snakker om?
Dinna88 skriver: I kan vel som maksimum søge om indskudslån ved kommunen I kan sagtens leve tre mand på lidt plads, hvis man spørger en kommune, er jeg ret sikker på.
Anonym skriver: Nok mere en boligforening..
Nok mere en boligforening..
Okay - jeg skulle bare lige være sikker
Men der er vel ikke andet for end ringe og snakke med de forskellige boligforeninger og høre hvordan i vil stå
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128