Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nielsen80 skriver: Ikke alle skader, hvorfor det er smartest at melde det nu - bare for en sikkerheds skyld.Håber forøvrigt han er ok.
Ikke alle skader, hvorfor det er smartest at melde det nu - bare for en sikkerheds skyld.Håber forøvrigt han er ok.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hov og tak han har det fint. Han sover. Den klodsmajor. Hehe.
twinny skriver: Hov og tak han har det fint. Han sover. Den klodsmajor. Hehe.
nielsen80 skriver: Hihihi sådan en har vi også herhjemme....det er desværre bare migOg det var så lidt.
Hihihi sådan en har vi også herhjemme....det er desværre bare migOg det var så lidt.
twinny skriver: Okay. Så ringer jeg på mandag. :-) og til forsikringen
Okay. Så ringer jeg på mandag. :-) og til forsikringen
twinny skriver: Hej tøser. Min ene søn slog hovedet ned i gulvet og slået overlæben så den er dobbelt størrelse. Men men men han bløder lidt fra tænderne. De er ikke knækket. Vi har prøvet at mærke. De virker ikke løse. Han sidder og bider i sin sut. Skal vi gøre noget? Altså skadestuen? har nogen prøvet lignende? ?Han er 16 måender. ;-)
Hej tøser. Min ene søn slog hovedet ned i gulvet og slået overlæben så den er dobbelt størrelse. Men men men han bløder lidt fra tænderne. De er ikke knækket. Vi har prøvet at mærke. De virker ikke løse. Han sidder og bider i sin sut. Skal vi gøre noget? Altså skadestuen? har nogen prøvet lignende? ?Han er 16 måender. ;-)
min datter har gjort det samme 2 gange ringede til tandlægen, de sagde jeg ikke skulle bekymre mig om tænderne medmindre de blev blå
Maja84 skriver: håber ikke der bliver noget men godt at være dækket ind ind i tilfælde af
håber ikke der bliver noget men godt at være dækket ind ind i tilfælde af
børneverden skriver: min datter har gjort det samme 2 gange ringede til tandlægen, de sagde jeg ikke skulle bekymre mig om tænderne medmindre de blev blå
twinny skriver: Åhhh tak for svaret. det var mit moderhjerte ville høre. Hihi
Åhhh tak for svaret. det var mit moderhjerte ville høre. Hihi
og Efter det fik vi så ulykkesforsikring som dækker tandskader
vagtlægen skal du ik ringe eller skadestuen medmindre der er tale om hjernerystelse
børneverden skriver: og Efter det fik vi så ulykkesforsikring som dækker tandskader vagtlægen skal du ik ringe eller skadestuen medmindre der er tale om hjernerystelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128