slået tænderne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
19 svar
0 synes godt om
26. januar 2013

twinny

Hej tøser.
Min ene søn slog hovedet ned i gulvet og slået overlæben så den er dobbelt størrelse. Men men men han bløder lidt fra tænderne. De er ikke knækket. Vi har prøvet at mærke. De virker ikke løse. Han sidder og bider i sin sut.
Skal vi gøre noget? Altså skadestuen? har nogen prøvet lignende? ?

Han er 16 måender. ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

L&V

twinny skriver:

Hej tøser.
Min ene søn slog hovedet ned i gulvet og slået overlæben så den er dobbelt størrelse. Men men men han bløder lidt fra tænderne. De er ikke knækket. Vi har prøvet at mærke. De virker ikke løse. Han sidder og bider i sin sut.

Han er 16 måender. ;-)

Tror jeg ville ringe og høre for en sikkerhedsskyld, så kan de sige dig hva der er bedst.. En sodavandsis der ku køle ville nok være et hit

Anmeld

26. januar 2013

isabellasmor

twinny skriver:

Hej tøser.

Han er 16 måender. ;-)

Isabella lavede faktisk præcis samme stunt igår.. Vi ringede til den der akut Tlf 1813, og vi skulle bare se tiden an og mærke efter om de var løse, men det er de ikke, og hun har heller ikke problemer med og tygge overhovedet.. 

Anmeld

26. januar 2013

nielsen80

twinny skriver:

Hej tøser.

Han er 16 måender. ;-)

Du skal melde det til dit forsikringsselskab. Der kan være skader på de de blivende tænder, selvom man ikke kan se noget på mælketænderne. Og melder du det nu, er du sikker på de dækker, skulle der være skader senere.

Anmeld

26. januar 2013

twinny

isabellasmor skriver:

Isabella lavede faktisk præcis samme stunt igår.. Vi ringede til den der akut Tlf 1813, og vi skulle bare se tiden an og mærke efter om de var løse, men det er de ikke, og hun har heller ikke problemer med og tygge overhovedet.. 

Okay tak for svaret vi ser det an. Nu ligger han og sover.

Anmeld

26. januar 2013

Kløver

twinny skriver:

Hej tøser.

Han er 16 måender. ;-)

Kontakte tandlægen mandag, til hvis der bliver noget senere så dækker forsikringen

Anmeld

26. januar 2013

twinny

nielsen80 skriver:

Du skal melde det til dit forsikringsselskab. Der kan være skader på de de blivende tænder, selvom man ikke kan se noget på mælketænderne. Og melder du det nu, er du sikker på de dækker, skulle der være skader senere.

Okay er det ikke noget skole tandlægen dækker?

Anmeld

26. januar 2013

twinny

Månsson skriver:

Tror jeg ville ringe og høre for en sikkerhedsskyld, så kan de sige dig hva der er bedst.. En sodavandsis der ku køle ville nok være et hit

Okay tak. Tror jeg ser det an.

Anmeld

26. januar 2013

twinny

Maja84 skriver:

Kontakte tandlægen mandag, til hvis der bliver noget senere så dækker forsikringen

Okay. Så ringer jeg på mandag. :-) og til forsikringen

Anmeld

26. januar 2013

nielsen80

twinny skriver:

Okay er det ikke noget skole tandlægen dækker?

Ikke alle skader, hvorfor det er smartest at melde det nu - bare for en sikkerheds skyld.

Håber forøvrigt han er ok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.