Kjoler fra begge familier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.752 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. januar 2013

Anonym trådstarter

Hvilken kjole vælger man lige, når der er nedarvede dåbskjoler i begge familier? 

Det betyder noget i begge familier, og vores navne står også broderet på hver af kjolerne. Den ene kjole er en generation ældre end den anden.

Hvordan ville I vælge? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

MKuhr

Anonym skriver:

Hvilken kjole vælger man lige, når der er nedarvede dåbskjoler i begge familier? 

Det betyder noget i begge familier, og vores navne står også broderet på hver af kjolerne. Den ene kjole er en generation ældre end den anden.

Hvordan ville I vælge? 

Den pæneste... hvad er der ellers at gøre?

vi har også kjole fra begge familier, jeg kunne bare godt tænke mig at sy en selv.. synes ikke om nogen af dem.

Anmeld

26. januar 2013

Francisca

Anonym skriver:

Hvordan ville I vælge? 

HvisHvis det dreng blir mæt fars dåbskjole hvis det en pige blir det mors dåbskjole. 

Anmeld

26. januar 2013

Dot D

Hvis det bliver en pige, kunne I vælge "mors" og bliver det en dreng, kunne I vælge "fars"....

Anmeld

26. januar 2013

Ciss

Jeg syede en ny selv - til min svigermors store forargelse, men det må hun om.

Ellers ville jeg trække lod, og så sige, at den anden kjole vil blive brugt ved en eventuel nr 2.

Anmeld

26. januar 2013

FrkZier

Hvordan ville I vælge? 

vi tager min kærestes dåbskjole til vores dreng, og når/hvis vi for en pige så for hun min dåbskjole

Anmeld

26. januar 2013

baby012

herhjemme ville vi trække lod  

(heldigvis er der kun en i min familie)  

Anmeld

26. januar 2013

Doffie

Dot D skriver:

Hvis det bliver en pige, kunne I vælge "mors" og bliver det en dreng, kunne I vælge "fars"....

Enig.

Anmeld

26. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hvordan ville I vælge? 

Vi aftalte inden vi vidste hvad det blev, at blev det en dreng - som det jo så gør - skulle det være min kærestes kjole, og han fik lov til at vælge kirke.. Blev det en pige, skulle hun døbes i min kjole og kirke efter mit valg

Nu har vi så aftalt, at uanset hvad det bliver næste gang vi skal have barn, så er det min kjole og "min kirke"

Anmeld

26. januar 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hvordan ville I vælge? 

Der er en i. Min mands familie... Den er bare SÅ grim.. Så jeg vil have en ny fin kjole.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.