hvad syntes du er en rimelig pris?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Okay så jeg med, var også lidt forvirret.
Skulle jeg købe tingene fra ny ville jeg nok give 80-100 for tasken, 50 for uldtæppet alt efter størrelsen og 25-35 kr for et babyhåndklæde men er svært at sige når man ikke kan fornemme størrelse og kvalitet

tusind tak for dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

tak fordi du uddybede dit svar Jeg vil sende dig et link engang naar jeg er klar med tingene, saa du ogsaa kan se andre ting ....og held og lykke med din bebs... kan se h*n snart kommer ?

Velbekom 

Og ja jeg håber også snart hun kommer, vi er jo mange der venter spændt hehe 

Anmeld

26. januar 2013

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Velbekom 

Og ja jeg håber også snart hun kommer, vi er jo mange der venter spændt hehe 

kan jeg godt forstaa! er du 40+1 idag ?

Anmeld

26. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

kan jeg godt forstaa! er du 40+1 idag ?

Ja, 40+1 i dag  

Anmeld

26. januar 2013

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Ja, 40+1 i dag  

den er snart klar til at poppe ud saa

Anmeld

26. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

den er snart klar til at poppe ud saa

Det håber jeg da, ikke alting er lige nemt med en stor mavse hehe 

Anmeld

26. januar 2013

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Det håber jeg da, ikke alting er lige nemt med en stor mavse hehe 

lige et spoergsmaal til dig...

hvad syntes du er dyrt af alt det man nu koeber til sin lille en igennem tiden... hvad kunne du godt taenke dig at finde billig, men stadig ogsaa vaere af go kvalitet ?

som fx pulsetaske som du sagde normalt er dyre i dk...

Anmeld

26. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

lige et spoergsmaal til dig...

hvad syntes du er dyrt af alt det man nu koeber til sin lille en igennem tiden... hvad kunne du godt taenke dig at finde billig, men stadig ogsaa vaere af go kvalitet ?

som fx pulsetaske som du sagde normalt er dyre i dk...

Puha ja øhm  .. Altså møblerne er jo "dyre", jeg har en bestemt smag i ting og vil gerne der er noget specielt ved dem - eller i hvert fald et eller andet hyggeligt og anerledes 

Men ja pusletasker er også dyre og synes egentligt også at mange er super grimme og ligner taske som en 40 årig kunne slæbe rundt på (men det igen fordi jeg er til anerledes ting hehe).

Synes faktisk også at stofbleer er dyre - det er trods alt et tyndt bette firkantet stykke stof.

Synes at sengerand, ammepude og puslepude var dyrt, de 3 ting kostede mig et godt stykke over 1000 kr  Og så irriterede det mig at der var få mønstre som jeg kunne lide og som alle 3 varianter kom i. Jeg ville gerne at puslepude, sengerand og ammepude matchede. Lego havde f.eks. en ammepude jeg var vildt forelsket i, men så kunne jeg ikke få de 2 andre ting i samme mærke/mønster 

Hm ja, ved ikke lige ellers sådan lige eller pt 

Anmeld

26. januar 2013

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Puha ja øhm  .. Altså møblerne er jo "dyre", jeg har en bestemt smag i ting og vil gerne der er noget specielt ved dem - eller i hvert fald et eller andet hyggeligt og anerledes 

Men ja pusletasker er også dyre og synes egentligt også at mange er super grimme og ligner taske som en 40 årig kunne slæbe rundt på (men det igen fordi jeg er til anerledes ting hehe).

Synes faktisk også at stofbleer er dyre - det er trods alt et tyndt bette firkantet stykke stof.

Synes at sengerand, ammepude og puslepude var dyrt, de 3 ting kostede mig et godt stykke over 1000 kr  Og så irriterede det mig at der var få mønstre som jeg kunne lide og som alle 3 varianter kom i. Jeg ville gerne at puslepude, sengerand og ammepude matchede. Lego havde f.eks. en ammepude jeg var vildt forelsket i, men så kunne jeg ikke få de 2 andre ting i samme mærke/mønster 

Hm ja, ved ikke lige ellers sådan lige eller pt 

aarh tuuuusind tak ... hvad koster softbleer i dk ca?

lover at det er det sidste spoergsmaal

Anmeld

26. januar 2013

Kamilla-m

Anonym skriver:

aarh tuuuusind tak ... hvad koster softbleer i dk ca?

lover at det er det sidste spoergsmaal

håber det er ok jeg svare i babysam mener jeg at jeg gav 120kr for 6 i sidste uge :O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.