hvad syntes du er en rimelig pris?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.756 visninger
33 svar
0 synes godt om
26. januar 2013

Anonym trådstarter

overvejer at begynde at handle med nogen baby stuff

et par af dem er disse...

hvad vil du mene er en rimelig pris? (som ny!)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

Kløver

Kan kun se der er en taske resten kan jeg ikke se hvad er, er det nye ting du sølger videre, er det bare nogle af dine egne ting du bil sælge eller? Er ikke helt med

Anmeld

26. januar 2013

Kløver

Kan kun se der er en taske resten kan jeg ikke se hvad er, er det nye ting du sølger videre, er det bare nogle af dine egne ting du bil sælge eller? Er ikke helt med

Anmeld

26. januar 2013

Valle81

Anonym skriver:

50, 50 og 100 det var hvad jeg ville give for det.

Anmeld

26. januar 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

nye ting som jeg vil saelge det er et uldtaeppe som man kan lyne op omkring barnet...og et badehandklaede

Anmeld

26. januar 2013

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

50, 50 og 100 det var hvad jeg ville give for det.

Anmeld

26. januar 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

de er brugt dem som jeg viser her....men dem jeg vil saelge er nye

Anmeld

26. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hm tæppet kunne jeg nok godt give 150 kr for  Syntes det er rigtig sødt, ser lækkert ud og det er da smart at man kan lukke det.

Håndklædet ville jeg give 50 kr for - det er trods alt et håndklæde 

Men tasken kan du da godt tage nogle hundrede kroner for (300-400 kr), i hvert fald. Jeg syntes at den ser lækker ud på billedet. Går ud fra det er en pusletaske og man kan ikke finde ret mange "billige" pusletasker hvis de skal se bare lidt smarte og lækre ud 

Anmeld

26. januar 2013

Kløver

Anonym skriver:

de er brugt dem som jeg viser her....men dem jeg vil saelge er nye

Okay så jeg med, var også lidt forvirret.
Skulle jeg købe tingene fra ny ville jeg nok give 80-100 for tasken, 50 for uldtæppet alt efter størrelsen og 25-35 kr for et babyhåndklæde men er svært at sige når man ikke kan fornemme størrelse og kvalitet

Anmeld

26. januar 2013

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Hm tæppet kunne jeg nok godt give 150 kr for  Syntes det er rigtig sødt, ser lækkert ud og det er da smart at man kan lukke det.

Håndklædet ville jeg give 50 kr for - det er trods alt et håndklæde 

Men tasken kan du da godt tage nogle hundrede kroner for (300-400 kr), i hvert fald. Jeg syntes at den ser lækker ud på billedet. Går ud fra det er en pusletaske og man kan ikke finde ret mange "billige" pusletasker hvis de skal se bare lidt smarte og lækre ud 

tak fordi du uddybede dit svar Jeg vil sende dig et link engang naar jeg er klar med tingene, saa du ogsaa kan se andre ting ....og held og lykke med din bebs... kan se h*n snart kommer ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.