Hvad laver du lige nu? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

MortilElias2010

Monski skriver:

Jeg keder mig utrolig meget lige nu, og så kom jeg til at tænke på om jeg egentlig ikke også gjorde det sidste fredag .. og fredagen inden.
Har lige fundet ud af hvor forudsigelig min uge er, Tænk at jeg aldrig har tænkt over det før

Så hvad laver du? - det samme som sidste fredag?

Ja nogenlunde, vi er gået i seng - ligger og snakker lidt. vi fandt ud af at vi har været sammen i 5 år idag over aftensmaden. Det fejrede vi med at manden så håndbold og jeg spillede The Sims 3 på hver vores etage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

FrkZier

Monski skriver:

Åh Gud, det ville jeg ikke holde til, er SÅ glad for alle i min opgang er pensionister
Dejlig tid, kan huske det var deromkring man begyndte at kunne ane min mave - men det var også meget lille.
Mærker du meget til ham nu?

hehe, det heldigvis ret sjældent de holder fest og larmer, så jeg klare den nok, skal jo alligvel ikke tidligt op imorgen og har ingen baby de kan forstyrre (endnu)

min mave er allerede ret stor i forhold til jeg "kun" er 26+2, og jeg kan love dig for supermanden der inde er aktiv, det helt vildt, er ret overrasket over hvor hårdt han sparker allerede, og det bare både oppe og nede på en og samme gang, han er en lille gymnast

Anmeld

26. januar 2013

Noneother

Altså.. Mine hverdage ser ret ens ud, bortset fra besøg hos og af forskellige venner. -men et barn kræver jo en struktureret hverdag.

men da han jo er hos far hver 2. weekend, så kan jeg ikke påstå at de er ens. Man er vel forholdsvis ung endnu.
Ligenu sidder jeg og ser TLC imens jeg leger med computeren. Nok på vej i seng om lidt. Der var det en helt anden historie sidste weekend 

Anmeld

26. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Lige for tiden er alle aftner ens, syntes jeg. Fik baby for 6 mdr siden og ammer, så jeg har kun været ude for mig selv 2 gange om aftnen, siden hun er blevet født.

Så vi sidder som regl og ser en film, med minde vi har gæster eller selv er i byen. Ka godt mærke at jegsnart trænger til at komme afsted for mig selv, men virkelig også på kærste hygge!!! Vh stine

Anmeld

26. januar 2013

Alanda

Monski skriver:

Ih hvor spændende, hvor langt er du henne?
Jeg havde ikke en eneste plukve da jeg var gravid, så aner ikke hvordan det føles

Er i uge 39 faktisk idag kun 1 uge tilbage til termin .. 

Min mave så fuldstændigt underlig ud igår .. Der bulede ud i sådan en spids lige ved navlen .. Vildt underligt ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.