Hvad laver du lige nu? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

Monski

Jeg keder mig utrolig meget lige nu, og så kom jeg til at tænke på om jeg egentlig ikke også gjorde det sidste fredag .. og fredagen inden.
Har lige fundet ud af hvor forudsigelig min uge er, Tænk at jeg aldrig har tænkt over det før

Så hvad laver du? - det samme som sidste fredag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

FrkZier

Monski skriver:

Jeg keder mig utrolig meget lige nu, og så kom jeg til at tænke på om jeg egentlig ikke også gjorde det sidste fredag .. og fredagen inden.
Har lige fundet ud af hvor forudsigelig min uge er, Tænk at jeg aldrig har tænkt over det før

min fredag i sidste uge var lidt mere spændende end denne - der var jeg ude og spise med en flok veninder

denne fredag, lidt mere kedelig, haha.. jeg har plantet mig foran tvet med computeren på skødet :p min kæreste er ude og hygge sig med nogen kammerater, så jeg er helt alene

Anmeld

25. januar 2013

jydeinden

jeg sidder og slapper af imens kæresten er ved at gå i seng

Anmeld

25. januar 2013

Alanda

Monski skriver:

kan ikke huske hvad jeg lavede sidste fredag men denne fredag har jeg brugt på at være sammen med min veninde og hendes to skønne børn. nu efter jeg er kommet hjem ligger jeg så med ret hæftige plukveer som gør ondt helt om i ryggen  

Anmeld

25. januar 2013

ønskebørn74

Monski skriver:

Vi putter i sengen med hver si iPad.. 

Anmeld

25. januar 2013

Monski

FrkZier skriver:

min fredag i sidste uge var lidt mere spændende end denne - der var jeg ude og spise med en flok veninder

denne fredag, lidt mere kedelig, haha.. jeg har plantet mig foran tvet med computeren på skødet :p min kæreste er ude og hygge sig med nogen kammerater, så jeg er helt alene

Åh det lyder hyggeligt! hvor langt er du henne nu?
Plejede at elske mine "alene" dage men efter min kæreste og jeg har fået nyt job begge to og arbejde forskudt, så er jeg ved at være godt træt af det

Anmeld

25. januar 2013

Monski

jydeinden skriver:

jeg sidder og slapper af imens kæresten er ved at gå i seng

Det er også ved at være sent ..
Jeg har været syg i dag men hvis jeg havde været på arbejde havde jeg 100% sovet nu

Anmeld

26. januar 2013

Monski

Alanda skriver:

kan ikke huske hvad jeg lavede sidste fredag men denne fredag har jeg brugt på at være sammen med min veninde og hendes to skønne børn. nu efter jeg er kommet hjem ligger jeg så med ret hæftige plukveer som gør ondt helt om i ryggen  

Ih hvor spændende, hvor langt er du henne?
Jeg havde ikke en eneste plukve da jeg var gravid, så aner ikke hvordan det føles

Anmeld

26. januar 2013

FrkZier

Monski skriver:

Åh det lyder hyggeligt! hvor langt er du henne nu?
Plejede at elske mine "alene" dage men efter min kæreste og jeg har fået nyt job begge to og arbejde forskudt, så er jeg ved at være godt træt af det

min overbos fredag er mere spændende, han holder nemlig techno fest!

jeg er 26+2, min kæreste kommer aldrig ud, så det er nu meget rart at have lidt alene tid herhjemme

det da også irriterende at arbejde forskudt!

Anmeld

26. januar 2013

Monski

FrkZier skriver:

min overbos fredag er mere spændende, han holder nemlig techno fest!

jeg er 26+2, min kæreste kommer aldrig ud, så det er nu meget rart at have lidt alene tid herhjemme

det da også irriterende at arbejde forskudt!

Åh Gud, det ville jeg ikke holde til, er SÅ glad for alle i min opgang er pensionister
Dejlig tid, kan huske det var deromkring man begyndte at kunne ane min mave - men det var også meget lille.
Mærker du meget til ham nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.