Lidt nye billeder herfra.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

MIWULA

FrkZier skriver:

ja, men jeg ved hun har det fantastisk dernede, og bliver møg forkælet

hehe, jeg glæder mig til at blive mor, har hørt det skulle være ret fedt

Hehe dejligt..

Jaaa det er det ihvertfald også. Det er SÅ fantastisk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

FrkZier

MIWULA skriver:

Hehe dejligt..

Jaaa det er det ihvertfald også. Det er SÅ fantastisk..

er allerede utålmodig, glæææder mig sådan til han kommer - og er 'kun' 26+2 så der er stadig lang vej hjem

Anmeld

25. januar 2013

MIWULA

FrkZier skriver:

er allerede utålmodig, glæææder mig sådan til han kommer - og er 'kun' 26+2 så der er stadig lang vej hjem

Hehe åhh hvor jeg husker den utålmodighed.. den blir desværre kun værre.. Især hvis man går over tid ligesom jeg gjorde. jeg gik 14 dage over og måtte sættes igang..

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

MIWULA skriver:

Hehe åhh hvor jeg husker den utålmodighed.. den blir desværre kun værre.. Især hvis man går over tid ligesom jeg gjorde. jeg gik 14 dage over og måtte sættes igang..

åh det baer næsten min væreste frygt at gå så lang tid over tid, jeg begriber ikke hvordan i holder det ud

Anmeld

25. januar 2013

MIWULA

FrkZier skriver:

åh det baer næsten min væreste frygt at gå så lang tid over tid, jeg begriber ikke hvordan i holder det ud

Man kan heller ikk holde det ud især ikke når man er ude og folk spørger - uhh det må da være lige om lidt med den store mave og det er hvert 5 minut der kommer en, man er ved at blive sindsyg.. haha. Meeen når så man tænker på at få sin nr 2 tænker man hold op hvor skal jeg bare nyde den graviditet fuldt ud for hvor er det skønt at være gravid.. Ik fordi det ikk er skønt at blive forældre for det er endnu bedre men fordi man kommer til at savne den mave efter noget tid.. hihi

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

MIWULA skriver:

Man kan heller ikk holde det ud især ikke når man er ude og folk spørger - uhh det må da være lige om lidt med den store mave og det er hvert 5 minut der kommer en, man er ved at blive sindsyg.. haha. Meeen når så man tænker på at få sin nr 2 tænker man hold op hvor skal jeg bare nyde den graviditet fuldt ud for hvor er det skønt at være gravid.. Ik fordi det ikk er skønt at blive forældre for det er endnu bedre men fordi man kommer til at savne den mave efter noget tid.. hihi

ja kunne godt forestille mig det må være irriterende at folk hele tiden spørger, og forventer man snart føder - som om de ikke er klar over at det altså ikke er den gravide men baby der bestemmer hvornår det er tid

lige pt har jeg svært ved at forestille mig jeg kommer til at savne maven, men høre ofte kvinder sige at de savner deres store maver

Anmeld

25. januar 2013

MIWULA

FrkZier skriver:

ja kunne godt forestille mig det må være irriterende at folk hele tiden spørger, og forventer man snart føder - som om de ikke er klar over at det altså ikke er den gravide men baby der bestemmer hvornår det er tid

lige pt har jeg svært ved at forestille mig jeg kommer til at savne maven, men høre ofte kvinder sige at de savner deres store maver

haha ja nemlig..

Ja kan godt forstå dig for jeg tænkte nemlig det samme da jeg var gravid men den er sku god nok.. Men jeg er da først blevet skruk nu og min søn bliver 2 år om lidt så der er da gået noget tid alligevel.. Nu venter jeg bare på det blir sen sommer så vi kan komme igang med nr 2.. hehe

Anmeld

25. januar 2013

smokin

I ser søde ud - du ligner en der er meget rar

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

MIWULA skriver:

haha ja nemlig..

Ja kan godt forstå dig for jeg tænkte nemlig det samme da jeg var gravid men den er sku god nok.. Men jeg er da først blevet skruk nu og min søn bliver 2 år om lidt så der er da gået noget tid alligevel.. Nu venter jeg bare på det blir sen sommer så vi kan komme igang med nr 2.. hehe

når man er tidligt gravid vil man hurtig have stor mave, og når man har stor mave så forbander man den til tider og ville ønske den var mindre så den ikke var i vejen - så efter man har født savner man maven, vi er sku ikke rigtig raske os kvinder

uh hvor spændende

Anmeld

25. januar 2013

MIWULA

Zette skriver:

I ser søde ud - du ligner en der er meget rar

Mange tak Hihi hvor er du sød.. Tak skal du ha og i lige måde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.