Lidt nye billeder herfra.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
28 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

MIWULA

Så er der lidt nyt herfra igen. Jeg som lige er blevet student har færdig gjordt min HG. Jamie bliver snart 2 år hold da op hvor blev den tid af, han er bare så stor nu og snakker helt vildt, han kan stort set sige alt nu..

Når men det var lige lidt nu til billederne..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

FrkZier

MIWULA skriver:

Så er der lidt nyt herfra igen. Jeg som lige er blevet student har færdig gjordt min HG. Jamie bliver snart 2 år hold da op hvor blev den tid af, han er bare så stor nu og snakker helt vildt, han kan stort set sige alt nu..

Når men det var lige lidt nu til billederne..

hvor han sød

og tillykke med huen

og SHIT EN SØD VUFFI

Anmeld

25. januar 2013

MIWULA

FrkZier skriver:

hvor han sød

og tillykke med huen

og SHIT EN SØD VUFFI

Mange tak   Haha ja ikk.. det er vores lille oscar..

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

MIWULA skriver:

Mange tak   Haha ja ikk.. det er vores lille oscar..

åååh, jeg ville dø for at få sådan en lille lækkerbisken - min kæreste synes dog det er nok at få baby, tsk tsk han er da fjollet

Anmeld

25. januar 2013

MIWULA

FrkZier skriver:

åååh, jeg ville dø for at få sådan en lille lækkerbisken - min kæreste synes dog det er nok at få baby, tsk tsk han er da fjollet

Hihi tror din kæreste har lidt ret sådanne mopser er meget aktive.. hehe. Ej kan da se i også har nogle dejlige dyr hjemme hos jer og en lille prins på vej..

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

MIWULA skriver:

Hihi tror din kæreste har lidt ret sådanne mopser er meget aktive.. hehe. Ej kan da se i også har nogle dejlige dyr hjemme hos jer og en lille prins på vej..

vi har måtte sende min eeeelskede sif ned at bo på landet, hun var gammel og hendes hofter kunne ikke klare til at gå op og ned af trapper til lejligheden flere gange om dagen - så min bror har en rigtig sød kammerat der bor i et kæmpe hus på møn der har været så sød at tage hende

men ja kan godt se fornuften i ikke at få sig en ny vuf nu, men det bare svært når man er hvalpeskruk

Anmeld

25. januar 2013

MIWULA

FrkZier skriver:

vi har måtte sende min eeeelskede sif ned at bo på landet, hun var gammel og hendes hofter kunne ikke klare til at gå op og ned af trapper til lejligheden flere gange om dagen - så min bror har en rigtig sød kammerat der bor i et kæmpe hus på møn der har været så sød at tage hende

men ja kan godt se fornuften i ikke at få sig en ny vuf nu, men det bare svært når man er hvalpeskruk

Åhh ja okey godt der var en der kunne tage hende så.

Haha ja jeg kender det godt jeg kunne oz godt tænke mig en lille baby hvalp meeeen den går ikk når man dårligt orker og gå med den man har.. hehe

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

MIWULA skriver:

Åhh ja okey godt der var en der kunne tage hende så.

Haha ja jeg kender det godt jeg kunne oz godt tænke mig en lille baby hvalp meeeen den går ikk når man dårligt orker og gå med den man har.. hehe

ja det dejligt, hun har det bedst dernede  selvom jeg jo helst gerne ville have hende hjemme

haha det vildt som man næsten kan være ligeså hvalpeskruk som babyskruk

Anmeld

25. januar 2013

MIWULA

FrkZier skriver:

ja det dejligt, hun har det bedst dernede  selvom jeg jo helst gerne ville have hende hjemme

haha det vildt som man næsten kan være ligeså hvalpeskruk som babyskruk

Det kan jeg da godt forstå, det må oz være svært..

Hahah ja det er ikk engang løgn.. Men er nu også babyskruk.. haha

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

MIWULA skriver:

Det kan jeg da godt forstå, det må oz være svært..

Hahah ja det er ikk engang løgn.. Men er nu også babyskruk.. haha

ja, men jeg ved hun har det fantastisk dernede, og bliver møg forkælet

hehe, jeg glæder mig til at blive mor, har hørt det skulle være ret fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.